Lana Del Rey lansează piesa "Lust for Life", colaborare cu The Weeknd - AUDIO
Lana Del Rey a lansat piesa "Lust for Life", single care dă numele viitorului său album. Piesa este o colaborare cu The Weeknd, rapper cu care Lana a mai lucrat şi în ultimii ani. Artista a apărut de altfel pe albumul "Starboy" al lui The Weeknd, cu contribuţii vocale la două piese.
Chiar dacă nu avem încă un videoclip pentru "Lust for Life", atmosfera e setată în mod excelent de câteva secvenţe incluse în clipul YouTube al piesei. Lana Del Rey apare în rochia sa roşie de seară, flirtând cu The Weeknd. Vocile celor doi se împletesc într-un duet pop, ideal pentru un bal de final de liceu. Abordarea alb-negru inclusă şi în teaserele trecute pentru noul LP e aici, contrastată de rochia cea roşie.
Vocea suavă a lui The Weeknd confirmă sensibilitatea şi uşoara apropiere de divinitate semnalată pe "Starboy". Lana Del Rey continuă în registrul obişnuit, cântând duios şi şoptit şi amintindu-ne de clasicele spuse "cei buni mor tineri”. Artiştii se află pe literă "H" din semnul Hollywood, de pe celebrul deal din Los Angeles. Se prefigurează un videoclip romantic, misterios şi poate un subiect de bârfa pentru tabloide. Celor doi le stă bine ca îndrăgostiţi.
Primul single de pe "Lust for Life", "Love" a avut o atmosferă SF, de "space opera". Am văzut recent şi coperta noului disc, cu o Lana mai zâmbitoare şi optimistă. Inspirată de tensiunile cu Coreea de Nord cantăreaţa baroque pop a compus recent o melodie nouă, cu teaser pe Instagram.
Fanii James Bond sunt convinși că Lana Del Rey a scris piesa pentru jocul video 007: First Light
Unul dintre cele mai așteptate jocuri video, 007: First Light, ar putea avea piesa tematică scrisă de Lana del Rey. Fanii James Bond sunt convinși că așa este, după ce au descoperit că o piesă nouă, cu un titlu sugestiv, a fost înregistrată recent de artistă la ASCAP - Societatea Americană a Autorilor Compozitorilor și Editorilor.
Anticipatul 007: First Light, noul joc James Bond creat de IO Interactive, ar putea avea piesa centrală de pe coloana sonoră compusă de Lana Del Rey. Artista și-a arătat interesul și în trecut pentru universul Bond, compunând piesa "24" pentru "Spectre". Melodia ei a fost, însă respinsă, producătorii preferând compoziția lui Sam Smith, "Writing's on the Wall".
Zvonul privind această melodie nouă scrisă de Lana pentru jocul video a pornit de la o observație făcută de cineva pe site-ul Reddit. Artista a înregistrat o piesă intitulată "First Light" la ASCAP - Societatea Americană a Autorilor Compozitorilor și Editorilor. Înregistrarea a fost făcută sub Elizabeth Grant, numele real al Lanei del Rey.
Lana del Rey a înregistra piesa "First Light" la ASCAP │ FOTO: Captură ASCAP
"Mă rog ca piesa să fie pentru noul joc Bond care va apărea în martie. Îl aștept deja cu nerăbdare, dar dacă Lana ar face piesa tematică, aș cumpăra garantat acest joc. Sper să fie adevărat", a scris un fan pe Reddit.
007: First Light va fi lansat pe 27 martie 2026. Jocul video va fi compatibil cu Nintendo Switch 2, Xbox Series X/S, PlayStation 5 și PC.
Personajul Bond din joc este interpretat de Patrick Gibson, actorul din "Dexter: Original Sin". Acesta va da viață celei mai tinere versiuni a îndrăgitului agent 007, respectiv Bond la vârsta de 26 de ani. În trailer, M îl descrie pe tânărul spion obraznic ca fiind "un glonț fără țintă" și îi atribuie o misiune în speranța de a-i oferi o direcție. Pe lângă poveste, trailerul oferă și detalii cu privire la gameplay-ul din 007 First Light.
Ascultă noua piesă hipnotică a lui The Weeknd, "Closing Night" - AUDIO
Unul dintre cele mai așteptate bonus track-uri din ultimele luni, "Closing Night", a fost lansat online de The Weeknd. Melodia a fost produsă de Swedish House Mafia și a fost inclusă nu doar pe versiunea deluxe a albumului "Hurry Up Tomorrow", ci și pe ediția specială Pharrell Williams.
Coperta album The Weeknd Hurry Up Tomorrow │ FOTO: The Weeknd
Trioul emblematic dance-pop Swedish House Mafia a produs și scris mai multe hituri alături de The Weeknd. În 2021, au lansat "Moth to a Flame", un imn dance melancolic, iar în 2022, au produs și compus împreună single-ul "Sacrifice".
Trioul a contribuit, de asemenea, la producția pieselor "How Do I Make You Love Me", de pe albumul The Weeknd "Dawn FM", și la "Nothing Is Lost", care a apărut în "Avatar: The Way Of Water", filmul cu cele mai mari încasări din 2022.
Bonus track-ul "Closing Night" a fost așteptat de fani încă de când s-a aflat că e inclus pe ediția japoneză deluxe a albumului "Hurry Up Tomorrow". Cei care au achiziționat versiunea Pharrell Williams Cover Edition au putut asculta în exclusivitate această melodie încă din luna februarie. Online, bonus track-ul a fost publicat în urmă cu doar câteva ore, devenind astfel disponibil publicului larg.
AUDIO: The Weeknd - "Closing Night"
"Hurry Up Tomorrow" conține 22 de piese și este, potrivit spuselor artistului, ultimul album care păstrează această identitate muzicală atât de iubită de public.
"E un spațiu mental în care trebuie să intru și pur și simplu nu mai am dorința să o fac. Tu ai un alter ego, dar apoi vine și partea competitivă. Devine o cursă de șoareci: mai multe direcții, mai mult succes, mai multe show-uri, mai multe albume, mai multe premii și mai multe hituri. Nu se mai termină până când nu îi pui tu capăt", a povestit The Weeknd într-un interviu cu Variety.
Aceastea fiind spuse, artistul nu își dorește să renunțe complet la muzică.
"Nu cred că pot să mă opresc din a face muzică. Trebuie să mă simt, însă, provocat, iar pentru mine acum, the Weeknd, oricine ar fi el, a ajuns în punctul maxim. Nu va putea nimeni să-l portretizeze pe The Weeknd mai bine decât mine și eu n-o să reușesc să o fac mai bine decât o fac acum", a detaliat Abel în același interviu.
"Hurry Up Tomorrow" a inspirat și realizarea unei pelicule, ce a avut premiera în mai 2025. Cu The Weeknd, Jenna Ortega și Barry Keoghan în rolurile principale, filmul este regizat de Trey Edward Shults pe baza unui scenariu la care a contribuit și The Weeknd.
Recenzie film: Hurry Up Tomorrow sau cum să dai foc la 40 lei şi o carieră... sau trei
"Hurry Up Tomorrow" este fără îndoială cel mai slab film văzut în ultimul deceniu. E o risipă de 40 de lei daţi pe bilet şi un "încheietor de cariere" pentru The Weeknd, Barry Keoghan sau Jenna Ortega. Nu îmi pot explica asocierea a doi actori în vogă cu un proiect atât de falimentar, decât prin... prietenia cu The Weeknd. Tot ce e în neregulă cu acest film aflaţi mai jos.
Într-o sală complet goală, la Cinema City Mega Mall, într-o seară ploioasă de duminică am văzut "Hurry Up Tomorrow". Pentru că efectiv nu aveam ce să văd. Nu aveam chef de "Mission Impossible" şi mă păstrez pentru un anturaj mai mare la "Final Destination". În fine, nu recomand acest film nimănui. Cine îl descria ca "vis febril ca Enter The Void" pesemne că făcea mişto de mine.
Ce e în neregulă cu filmul?
Scenariul: absolut dezlânat, fără sens, povestea e clişeu şi am mai văzut-o. Ideea de fan obsedat care îşi răpeşte idolul şi vrea să îl salveze, dar îi şi explică faptul că "eu ştiu arta ta mai bine decât tine" e deja răsuflată şi nimeni nu a făcut-o mai bine decât DeNiro cu Wesley Snipes în "The Fan". Visul febril e un ego trip şi o masturbare carieristică pentru omul care a dat de pe Pământ cu banii HBO în serialul "The Idol".
Cinematografia: o cameră care se învârte, vagi filtre artsty şi cele mai slabe tranziţii din softurile gratuite de editare video nu te fac cineast. Am văzut TikTok-uri mai bine editate şi efecte de CapCut pe care le-am apreciat mai mult. Nici măcar momentele din concerte nu au amploarea unui concert REAL The Weeknd.
Actoria: Jenna Ortega şi-a dinamitat cariera când a început cel mai prost dans din istoria filmelor pe "Blinding Lights". Dacă există anti-coregrafia, aici e. Recomand tuturor dacă vedeţi filmul ăsta, să vă acoperiţi urechile şi vă uitaţi la dansul său. E ca şi cum ar călări o capră invizibilă. Am râs, recunosc, copios. Barry Keoghan e aproape decent în cele 7 minute când trage pe nas şi îi dă sfaturi proaste lui The Weeknd. Intră pe uşa precum Kramer din Seinfeld şi pare că mereu se luptă cu gravitaţia. Şi el şi Weeknd joacă cei mai slabi narcomani văzuţi în ultima vreme, cumva anemici, visători şi pendulând între obsesia pentru carieră şi femei.
Coloana sonoră: ai crede că un muzician ştie să potrivească piesele cu momente din film. Nici vorbă.
Spoiler şi momentul când TREBUIE să pleci din sală
Fiţi atenţi aici: The Weeknd, care se joacă pe sine e lovit în spatele capului, legat de pat de Jenna Ortega, se toarnă benzină pe el şi cum se salvează el? Cum, cum? Ghiciţi.... ÎNCEPE SĂ CÂNTE oameni buni. Cântă în falsetto-ul său clasic, o melodie care nu ar trece nici pe C-Sides la un EP demo. Jenna plânge şi închide amnarul. Ce e drept puteam să plec din sală şi când Abel sufla aer între buze la început de film, practic îşi flutură buzele la tine în primul minut din film.
Final
The Weeknd se joacă pe el însuşi într-un film companion pentru albumul final de trilogie "Hurry Up Tomorrow". Iertată să îmi fie expresia, dar o "puşcărie" mai mare de film nu am văzut. În lipsă de lăudători, Abel îşi ia actori celebri să îi facă sluj pe peliculă, ca să ne arate cât de neînţeles e. E drept, e vulnerabil, plânge, dar... simulat, fals. E vanitos chiar şi când încearcă să pară vanitos arătând că e rău să fii vanitos.
Artistul vrea să ne spună că e aşa mare încât a ajuns să se teamă că ar fi răpit de fane. Neştiind că BTS are asta săptămânal. Că nimeni nu îi înţelege obsesia decât o obsedată. Că viaţa e grea când te anesteziezi constant şi că şi vedetele au probleme reale, cu vocea, gâtul, fostele iubite, înecul în cadă şi amicii cu sfaturi proaste.
"Hurry Up Tomorrow" e atât de slab încât ar trebui scos urgent din cinema, nefăcând deloc favoruri carierei lui Abel Tesfaye. Posibil să nu îl mai ascult în viitorul apropiat. Şi de la "Starboy" încoace... să fim sinceri... nu prea a mai livrat.