Urmărește-ne în Social Media

Lifestyle

Metallica a devenit imaginea unei case de modă

Trupa Metallica nu e ocupată doar cu înregistrările din studio, ci, acum a devenit și noua imagine a campaniei Brioni pentru eleganta linie de îmbrăcăminte pentru bărbați.

Publicat

pe

Campania a început din dorința unui rebranding, realizat de altfel de către noul director Brioni, Justin O’Shea.

„Suntem mai mult decât emoționați că am fost invitați să fim imaginea casei italiene de modă de lux Brioni pentru prima campanie realizată de noul director Justin O’Shea. Pozele alb-negru de tipul Bohemian Rhapsody de la Queen au fost inspirația principală pentru ședința foto care a avut loc la San Francisco. Ea este realizată de fotograful Zackery Michael. Purtăm costume Bespoke Brioni, dar și ochelari de soare din noua colecție.”, declară Metallica pe pagina oficială de Facebook

Conform Business of Fashion, cooptarea trupei Metallica a făcut parte din efortul de a repoziționa casa de modă Brioni ca brand masculin, lucru care a însemnat și abandonarea fontului elegant în favoarea celui gotic pentru text în pozele realizate, font care a fost folosit de companie începând cu fondarea acesteia, din 1945 până în 1980.

metallica-brioni-1

Toboșarul Lars Ulrich nu este un străin acestei industrii, el realizând de curând fotografii cu soția sa model pentru un site de modă. Noul director al brandului Brioni, Justin O’Shea a fost înainte directorul de fashion al companiei, înainte ca el să plece.

Și ceilalți membri Metallica au fost ocupați în afara studioului. James Hetfield și Kirk Hammet au susținut un duo de chitare pentru Imnul Național la meciul de hockey a celor de la San Jose Sharks, iar Hammett și basistul Robert Trujillo au ajutat la curățarea plajei locale. Grupul a avut onoarea pentru a doua oară să fie ambasadorul Record Store Day în 2016.

Muzică și film

Metallica a lansat o nouă versiune a piesei "Nothing Else Matters" pentru filmul Disney "Jungle Cruise"

Metallica a lansat pe 30 iulie 2021 o nouă versiune a piesei "Nothing Else Matters", poate cea mai cunoscută melodie a sa. Această variantă a fost special compusă pentru coloana sonoră a noului blockbuster Disney "Jungle Cruise", cu Dwayne Johnson şi Emily Blunt în roluri principale. Melodia se ascultă în articol.

Publicat

pe

Coperta coloana sonora Jungle Cruise Disney
Coperta coloana sonora Jungle Cruise Disney │ FOTO: Disney

Această variantă 2021 a piesei "Nothing Else Matters" este exclusiv instrumentală şi primeşte acele mici "floricele" care o fac să cadreze cu influenţele tropicale ale coloanei sonore "Jungle Cruise". Acest track apare de două ori pe parcursul filmului Disney, care a debutat în cinematografe pe 30 iulie. Se poate viziona şi prin serviciul Disney+ şi îşi trage inspiraţia dintr-o atracţie de la Disneyland.

Dacă prima parte a melodiei este o versiune mai soft a originalului, a doua este o creaţie orchestrală de proporţii epice, pe care şi-a pus amprenta compozitorul James Newton Howard. Acesta a citat ca inspiraţie "o călătorie prin jungla amazoniană", de altfel şi tema acestui film. James Newton Howard este un monstru sacru, cu 8 nominalizări Oscar la activ şi cunoscut pentru peisajele sonore create pentru filme ca "The Fugitive", "Michael Clayton" şi "The Village".

În septembrie 2020 toboşarul Metallica Lars Ulrich confirma că lucrează cu Howard la o versiune orchestrală a piesei "Nothing Else Matters" pentru această coloană sonoră. Totul a fost pus în mişcare de Sean Bailey, preşedintele de producţie de la Disney, care e mare fan rock şi fan Metallica. Aşa s-a născut propunerea ca Metallica să contribuie cu o piesă la noul film Disney.

Rezultatul are anvergură, piesa apărând pentru un total de 7 minute în secvenţe cruciale din peliculă. "Jungle Cruise" este regizat de către Jaume Collet-Serra, iar în distribuţie se află pe lângă The Rock şi Emily Blunt şi Edgar Ramirez, Jack Whitehall, Jesse Plemons şi Paul Giamatti. Povestea implica o aventură în jungla amazoniană, acolo unde un marinar numit Frank Wolff o conduce pe cercetătoarea Lily Houghton pentru a a descoperi un copac cu abilităţi de vindecare unice. Forţe supranaturale le stau în cale.

Piesa "Nothing Else Matters" a fost pe buzele tuturor în această vară după coverul realizat de Miley Cyrus alături de WATT, Elton John, Yo-Yo Ma şi Robert Trujillo. Toboşarul Red Hot Chili Peppers era la percuţie şi rezultatul e spectaculos. Între timp Metallic a creat "The Metallica Blacklist", o colecţie de coveruri după piesele de pe "The Black Album", realizate de mari artişti de pe glob, din toate genurile inclusiv... reggaeton.

Citește în continuare

Muzică nouă

Metallica lansează o altă versiune a piesei "Sad But True", varianta "Take 36"

Metallica a început lansările asociate aniversării a 30 de ani de la debutul albumului "The Black Album" din 1991. El va sosi pe 10 septembrie, iar până atunci ascultăm piesa "Sad But True", într-o variantă diferită faţă de cea pe care o ştiam şi purtând numele de "Take 36". Se ascultă în articol.

Publicat

pe

Trupa Metallica (2018)
Trupa Metallica (2018) │ FOTO: Herring Herring / Metallica

Metallica a făcut publică la final de iunie 2021 o versiune alternativă de melodie "Sad Bue True", preluată dintr-o înregistrare de studio din 5 februarie 1991. Ea anticipează sosirea lui "Blaclist", o colecţie de coveruri ale pieselor de pe "Black Album", ca tribut pentru acel LP. Balul a pornit deja cu un super cover după "Nothing Else Matters", realizat de Myley Cyrus, Elton John, Yo-Yo Ma, Robert Trujillo şi Chad Smith. Re-release-ul "Black Album" va avea mai multe discuri, unul cu coveruri de la alţi artişti şi unul cu variante alternative ale pieselor deja cunoscute, "Rough and Alternative Mixes".

"Take 36" a fost înregistrate la One on One Studios din Los Angeles, California, pe măsură ce Metallica pregătea succesorul lui "... And Justice For All" (1988). Diferenţele dintre "Sad But True" cel original şi această variantă sunt subtile, dar fanii vor simţi mici modificări de sunet. Nu are producţia aceea specială aplicată, este mai neşlefuită această versiune, mai dură. Vocea lui James Hetfield nu e la fel de muşcătoare, ci mai degrabă undeva între melodioasă şi super masculină.

Intro-ul e mai puţin dramatic şi jucăuş, practic nici nu mai avem intro aici, care pare a fi fost tăiat în această variantă. Recent a debutat şi un demo din 1990 pentru "Enter Sandman", pe care îl puteţi asculta aici.

"Black Album" ediţia aniversară din 2021 vine pe 10 septembrie şi include coveruri, precum cel al lui Miley Cyrus pentru "Nothing Else Matters", cel al lui Juanes pentru "Enter Sandman", dar şi contribuţii de la Ghost, Corey Taylor, Volbeat, Weezer şi Royal Blood. Mai apar şi Biffy Clyro, PUP şi IDLES, plus alţii. Contribuţiile artiştilor ajung din SUA în Marea Britanie şi Nigeria. Vom auzi influenţe punk, metal, rock, indie, chiar şi latino. Rezultatul este un album cu 12 piese şi nu mai puţin de 53 de artişti.

Profitul generat de acest super proiect muzical va fi împărţit între fundaţii caritabile şi fundaţia Metallica All Within My Hands.

Citește în continuare

Albume noi

Metallica lansează "The Metallica Blacklist", o variantă remasterizată a emblematicului album din 1991

Pentru a celebra cea de-a 30-a aniversare, albumul "Metallica" (cunoscut și ca "The Black Album"), certificat cu platină de 16 ori și premiat cu Grammy, este remasterizat pentru o calitate superioară a sunetului. Materialul va fi disponibil în mai multe configurații, inclusiv vinil dublu LP de 180 grame, CD standard și 3 CD ediție extinsă, digitală și ediție limitată Deluxe Box Set, dar și alte elemente. Găsești mai multe detalii în articol.

Publicat

pe

James Hetfield în concertul Metallica de la București pe 14 august 2019
James Hetfield în concertul Metallica de la București pe 14 august 2019 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

"Metallica" / "The Black Album" este una dintre cele mai reușite înregistrări comerciale și apreciate de critici din toate timpurile. Lansarea din 1991 nu numai că a oferit trupei Metallica primul său album #1 în peste 10 țări, dar single-urile "Enter Sandman", "The Unforgiven", "Nothing" Else Matters", "Wherever I May Roam" și "Sad But True " au cucerit topurile muzicale și au consolidat succesul albumului. Impactul și relevanța materialului continuă să crească: discul rămâne cel mai bine vândut album din istoria Nielsen Soundscan, vânzând peste fiecare lansare din fiecare gen în ultimii 30 de ani.

Materialul remasterizat, denumit "The Metallica Blacklist", sărbătorește influența durabilă a acestei etape muzicale cu unul dintre cele mai ambițioase proiecte concepute vreodată de echipa Metallica: 50 de artiști din genuri muzicale diferite, generații, culturi, continente diverse, fiecare contribuind la o interpretare unică a melodiei preferate de pe album.

"The Metallica Blacklist" oferă noi dimensiuni discului, a cărui atracție gravitațională a cucerit și mainstream-ul și oferă noi perspective asupra magnetismului universal și atemporal care l-a ținut acolo: influența imensă pe care au avut-o aceste 12 melodii asupra fanilor și muzicienilor.

Piesele de pe material înglobează 53 de compozitori, cântăreți, artiști country, artiști electronici și hip hop, care își împărtășesc dragostea pentru aceste melodii, alături de artiști punk, indie, rock, metal, și multe alte genuri. Profiturile obținute din vânzarea albumului vor fi împărțite, în mod egal, între organizațiile caritabile și fundația All Within My Hands.

"The Metallica Blacklist" va fi disponibil digital pe 10 septembrie, urmând formate fizice pe 1 octombrie, inclusiv 4 CD-uri și o ediție limitată de 7 LP de vinil. Precomenzile vor primi instant versiunea "Nothing Else Matters" a lui Miley Cyrus cu WATT, Elton John, Yo-Yo Ma, Robert Trujillo și Chad Smith și versiunea lui Juanes pentru "Enter Sandman".

Citește în continuare

Trending