Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

Rihanna cântă la Sziget Festival 2016

Rihanna a fost confirmată la Sziget Festival 2016. Artista din Barbados va fi unul dintre headlineri, completând un lineup consistent, cu nume sonore precum Muse, Sia, Noel Gallagher, David Guetta, The Lumineers și Bring Me The Horizon.

Publicat

pe

Rihanna în debutul turneului ”Anti”
Rihanna în debutul turneului ”Anti”

Rihanna va ajunge anul acesta la Sziget, urmând să concerteze pe 11 august, în prima zi a festivalului. În cadrul concertului, artista va promova noul album ”Anti”, aclamat atât de critici, cât și de fani. Discul a debutat pe prima poziție în topurile US Billboard 200, US R&B/Hip Hop Albums și UK R&B Albums, fiind certificat cu platină în Statele Unite.

Albumul ”Anti” conține 13 piese cu un sound ce se îndepărtează de stilul promovat până acum de artista din Barbados. Noile melodii îmbină muzica soul și R&B cu cea dancehall, intenția artistei fiind de a crea piese cu care să poată rezona pe o perioadă de timp mai îndelungată.

”Am vrut piese care să-mi dea senzația că sunt reale. Nu orice fel de melodii care părea deja ”trecute”. Am realizat că atunci când urc pe scenă nu mai vreau să mai cânt multe dintre piesele mele. Nu mai simt că mă reprezintă”, a declarat Rihanna într-un interviu acordat MTV News.

Primul single extras de pe ”Anti” a fost ”Work”. Melodia a fost declarată la scurtă vreme de la lansare ”World's Hottest Record” în emisiunea prezentată de Annie Mac la BBC Radio 1. Piesa beneficiază de un videoclip explicit, filmat împreună cu Drake și regizat de Director X și Tim Erem.

Rihanna va concerta anul acesta și în România, cel mai probabil tot în luna august. Show-ul artistei nu a fost încă anunțat oficial de organizatori.

Festivalul Sziget se va desfășura în perioada 10-17 august 2016 pe binecunoscuta insulă, Óbuda, din inima Budapestei. În lineup-ul celei de-a 24-a ediții sunt confirmați și Muse, Sia, Bring Me The Horizon, John Newman, Kodaline, Parov Stelar, Sigur Rós.

Festivalul Sziget este unul dintre cele mai importante festivaluri internaționale. În 2014 a câștigat premiul pentru „Best European Major Festival”, iar la ediția de anul trecut au participat 441 000 de „Szitizeni” din peste 95 de ţări, acesta devenind astfel unul dintre cele mai apreciate festivaluri din lume. La ediția din 2015 au cântat Robbie Williams, Florence and the Machine, Avicii, Kasabian, Ellie Goulding.

Prețuri bilete Sziget 2016:

  • Bilet de o zi (oricare dintre zilele cuprinse între 12-16 august) - 55 euro
  • Bilet ziua 1 - în curând
  • Abonament pentru 5 zile - 199 euro
  • Abonament pentru 7 zile - 235 euro

Apasă pe eveniment pentru informații suplimentare:

Festivaluri miercuri, 10 august 2016

Sziget 2016

Loc
Insula Obudai

Muzică nouă

Rihanna va lansa o piesă nouă "în curând"

Rihanna a pregătit o surpriză pentru public. Artista le-a dat de înțeles fanilor că are o piesă nouă, pe care plănuiește să o lanseze "în curând".

Publicat

pe

Rihanna
Rihanna │ FOTO: Captură YouTube

La 5 ani de la apariția albumului "Anti", Rihanna își anunță revenirea într-un mod neconvențional, într-un schimb de replici pe Instagram.

Artista a marcat de curând Women’s History Month publicând un clip ce trece în revistă câteva dintre cele mai recent realizări ale sale, ca artist și femeie de culoare. Riri a mulțumit echipei care a ajutat-o să creeze albumul "Anti" și să susțină evenimentele majore din ultimii 5 ani.

"Le mulțumesc tuturor celor care au contribuit la această eră ["Anti"], mulțumesc echipei", a scris Rihanna pe Instagram.

În secțiunea de comentarii a acestei postări, artista a fost întrebată dacă nu plănuiește să sărbătorească cumva evenimentul prin lansarea unei piese. Spre surprinderea fanilor, Riri a răspuns acestei provocări:

"Cred că da (ar trebui să lansez o piesă). În curând. Doar una, totuși, lol", i-a scris Rihannei fanului ei.

Întrebările nu s-au oprit aici. Văzând că a primit un răspuns de la artistă, acesta a insistat, spunându-i că nu ar fi rău să lanseze un album.

"R9 (albumul al 9-lea) e ceea ce ne lipsește", a scris fanul Rihannei, aceasta replicând: "Lasă-mă să mă bucur de moment, nuuu? Lol"

Schimbul de replici dintre Rihanna și fanul ei

Comentariile Rihannei de pe Instagram

Comentariile Rihannei de pe Instagram │ FOTO: Captură Instagram

Cel mai recent single al artistei a fost o piesă în colaborare cu PARTYNEXTDOOR, intitulată "Believe It". Melodia a fost lansată în martie 2020, de atunci fanii așteptând vești despre un viitor album.

Într-un interviu acordat anul trecut, Rihanna spunea că perioada de carantină din pandemie a avut un efect pozitiv asupra creativității sale.

"Anul 2021 e plin de incertitudine pentru toată lumea... dețin controlul creativității mele, totuși, și vreau să duc muzica mea și brand-urile mele la un alt nivel", declara Rihanna în decembrie 2020 pentru revista Closer.

Anunțul acesta nu a fost urmat, însă, de nicio dată oficială de lansare. Comentariile recente de pe Instagram ne dau de înțeles, totuși, că așteptarea va lua sfârșit cât de curând.

Citește în continuare

Lifestyle

Brandul de haine al Rihannei a fost închis la mai puțin de doi ani de la lansare

"Fenty Fashion House", linia de îmbrăcăminte a Rihannei, a fost suspendată pe o perioadă nedeterminată. Brandul fusese lansat cu aproape doi în urmă ca parte a companiei de lux LVMH, în care se mai găsesc firme high-end ca Louis Vuitton, Givenchy sau Christian Dior.

Publicat

pe

Rihanna
Rihanna │ FOTO: Facebook Rihanna www.facebook.com

Această decizie vine în urma situației create de pandemia de coronavirus. Industria globală a modei și, implicit, numeroase branduri au fost grav afectate, vânzările scăzând dramatic în 2020. Potrivit CNN, LVMH a hotărât să pună (momentan) lacătul pe ușă, "în așteptarea unor condiții mai bune". Demersul a fost acceptat și de Rihanna.

Închiderea casei de modă Fenty nu va afecta celelalte afaceri ale vedetei, precum liniile de îngrijire a pielii și a produselor de înfrumusețare "Fenty Skin" și "Fenty Beauty", precum și linia de lenjerie intimă "Savage X Fenty". LVMH a declarat că va continua să sprijine aceste branduri, concentrându-se pe "creșterea și dezvoltarea" lor.

Chiar dacă a pierdut o piesă de pe tabla de șah, Rihanna mai are ași în mânecă. Recent, linia sa de lenjerie intimă a primit o finanțare de 115 milioane de dolari pentru a se extinde pe piață. "Savage X Fenty", la fel ca celelalte mărci Fenty, a fost apreciată pentru imaginea pozitivă pe care o promovează. Linia oferă lenjerie de corp pentru o gamă largă de tonuri ale pielii și tipuri de corp - un mesaj care poate fi observat în prezentările de modă și campaniile publicitare. Toamna trecută, o campanie pentru o colecție specială a fost prezentată de femei care au câștigat lupta cu cancerul de sân.

Citește în continuare

Trending