Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

ANUNȚ OFICIAL: Rihanna concertează în România pe 14 august

Rihanna va concerta pentru prima oară în România pe 14 august 2016. Evenimentul va avea loc la București, în Piața Constituției, făcând parte din turneul mondial de promovare a albumului ”Anti”.

Publicat

pe

Rihanna
Rihanna

După multe zvonuri ce au circulat în presă în ultimele săptămâni, concertul Rihannei de la București a fost confirmat oficial în cadrul unei conferințe de presă desfășurate pe 22 martie. Rihanna va concerta pentru prima oară în România pe 14 august 2016, în cadrul turneului mondial de promovare a albumului ”Anti”. Evenimentul va avea loc în Piața Constituției din București, fiind organizat de D&D East Entertainment și Marcel Avram.

Prețuri bilete la primul concert Rihanna în România:

  • Locuri în tribună - 648 lei
  • Categoria Diamond Circle - 572,4 lei
  • Categoria Golden Circle - 464,4 lei
  • Categoria Normal Circle - 151,2 lei

Cumpără bilete online dând click pe evenimentul din agendă. Organizatorii au pus în vânzare și abonamente comune pentru concertul Rihannei și ZUtopia Music Festival (Steve Aoki, Sia etc) - detalii aici.

Rihanna a început turneul ”Anti” pe 12 martie, în Jacksonville. Prima parte a turneului se va încheia în luna mai și va acoperi America de Nord. Partea europeană a turneului va începe cu Amsterdam, pe 17 iunie, urmând a se încheia pe 21 august în UK.

Ce melodii va cânta Rihanna la București

La București, Rihanna va cânta atât piese de pe albumul Anti, dar și hituri mai vechi, a anunțat organizatorul concertului. Fanii vor putea asculta melodii ca: "Umbrella", "Rude Boy", "Four Five Seconds" și "We Found Love".

Setlistul turneului are următoarea structură: "Stay", "Love the Way You Lie (Part II)", "Woo", "Sex with Me", "Birthday Cake", "Numb", "Pour It Up", "Bitch Better Have My Money", "Pose", "Consideration", "Live Your Life" / "All of the Lights" / "Run This Town", "Umbrella", "Desperado", "Man Down", "Rude Boy", "Work", "Take Care", "How Deep Is Your Love" / "We Found Love", "Where Have You Been", "Needed Me", "Same Ol' Mistakes", "Diamonds", "FourFiveSeconds", "Love on the Brain"
"Kiss It Better"

Având în vedere problema cu apa insuficientă și greu de obținut în timpul concertului Robbie Williams, organizatorul D&D East Entertainment a anunțat că a luat măsuri pentru a elimina această problemă în 2016. Promoterul va lucra cu o altă firma de catering, care va oferi o garanție în avans. Totodată vor exista voluntari care vor oferi gratis apă persoanelor care vor avea probleme, în paralel cu personalul de pe ambulanțe.

Poze cu Rihanna din debutul turneului ”Anti”:

  • Rihanna în debutul turneului ”Anti”

  • Rihanna în debutul turneului ”Anti”

  • Rihanna în debutul turneului ”Anti”

  • Rihanna în debutul turneului ”Anti”

  • Rihanna în debutul turneului ”Anti”

    Rihanna în debutul turneului ”Anti”

  • Rihanna în debutul turneului ”Anti”

  • Rihanna în debutul turneului ”Anti”

Albumul ”Anti”, care va fi promovat în cadrul concertului de la București, a debutat pe prima poziție în topurile US Billboard 200, US R&B/Hip Hop Albums și UK R&B Albums, fiind certificat cu platină în Statele Unite. ”Anti” conține 13 piese cu un sound ce se îndepărtează de stilul promovat până acum de artista din Barbados. Noile melodii îmbină muzica soul și R&B cu cea dancehall, intenția artistei fiind de a crea piese cu care să poată rezona pe o perioadă de timp mai îndelungată.

”Am vrut piese care să-mi dea senzația că sunt reale. Nu orice fel de melodii care părea deja ”trecute”. Am realizat că atunci când urc pe scenă nu mai vreau să mai cânt multe dintre piesele mele. Nu mai simt că mă reprezintă”, a declarat Rihanna într-un interviu acordat MTV News.

Primul single extras de pe ”Anti” a fost ”Work”. Melodia a fost declarată la scurtă vreme de la lansare ”World's Hottest Record” în emisiunea prezentată de Annie Mac la BBC Radio 1. Piesa beneficiază de un videoclip explicit, filmat împreună cu Drake și regizat de Director X și Tim Erem.

Rihanna este una dintre cele mai influente artiste din industria muzicală, revista Forbes plasând-o în 2012 pe poziția a 4-a în topul celor mai puternice personalități din showbiz. Cu peste 200 de milioane de albume vândute la nivel internațional, Rihanna a reușit ca la vârsta de doar 28 de ani să intre în lista celor mai bine vânduți artiști din toate timpurile, în care se regăsesc nume precum The Beatles, Elvis Presley și Michael Jackson. Artista are, de asemenea, în palmares, nu mai puțin de 8 premii Grammy, 23 de premii Billboard, 8 premii AMA (American Music Awards) și 2 Brit Awards.

Apasă pe eveniment pentru informații suplimentare:

Concerte duminică, 14 august 2016

Rihanna

Loc
Piața Constituției
PUBLICITATE
Comentează

Muzică nouă

Rihanna va lansa o piesă nouă "în curând"

Rihanna a pregătit o surpriză pentru public. Artista le-a dat de înțeles fanilor că are o piesă nouă, pe care plănuiește să o lanseze "în curând".

Publicat

pe

Rihanna
Rihanna │ FOTO: Captură YouTube

La 5 ani de la apariția albumului "Anti", Rihanna își anunță revenirea într-un mod neconvențional, într-un schimb de replici pe Instagram.

Artista a marcat de curând Women’s History Month publicând un clip ce trece în revistă câteva dintre cele mai recent realizări ale sale, ca artist și femeie de culoare. Riri a mulțumit echipei care a ajutat-o să creeze albumul "Anti" și să susțină evenimentele majore din ultimii 5 ani.

"Le mulțumesc tuturor celor care au contribuit la această eră ["Anti"], mulțumesc echipei", a scris Rihanna pe Instagram.

În secțiunea de comentarii a acestei postări, artista a fost întrebată dacă nu plănuiește să sărbătorească cumva evenimentul prin lansarea unei piese. Spre surprinderea fanilor, Riri a răspuns acestei provocări:

"Cred că da (ar trebui să lansez o piesă). În curând. Doar una, totuși, lol", i-a scris Rihannei fanului ei.

Întrebările nu s-au oprit aici. Văzând că a primit un răspuns de la artistă, acesta a insistat, spunându-i că nu ar fi rău să lanseze un album.

"R9 (albumul al 9-lea) e ceea ce ne lipsește", a scris fanul Rihannei, aceasta replicând: "Lasă-mă să mă bucur de moment, nuuu? Lol"

Schimbul de replici dintre Rihanna și fanul ei

Comentariile Rihannei de pe Instagram

Comentariile Rihannei de pe Instagram │ FOTO: Captură Instagram

Cel mai recent single al artistei a fost o piesă în colaborare cu PARTYNEXTDOOR, intitulată "Believe It". Melodia a fost lansată în martie 2020, de atunci fanii așteptând vești despre un viitor album.

Într-un interviu acordat anul trecut, Rihanna spunea că perioada de carantină din pandemie a avut un efect pozitiv asupra creativității sale.

"Anul 2021 e plin de incertitudine pentru toată lumea... dețin controlul creativității mele, totuși, și vreau să duc muzica mea și brand-urile mele la un alt nivel", declara Rihanna în decembrie 2020 pentru revista Closer.

Anunțul acesta nu a fost urmat, însă, de nicio dată oficială de lansare. Comentariile recente de pe Instagram ne dau de înțeles, totuși, că așteptarea va lua sfârșit cât de curând.

Citește în continuare

Lifestyle

Brandul de haine al Rihannei a fost închis la mai puțin de doi ani de la lansare

"Fenty Fashion House", linia de îmbrăcăminte a Rihannei, a fost suspendată pe o perioadă nedeterminată. Brandul fusese lansat cu aproape doi în urmă ca parte a companiei de lux LVMH, în care se mai găsesc firme high-end ca Louis Vuitton, Givenchy sau Christian Dior.

Publicat

pe

Rihanna
Rihanna │ FOTO: Facebook Rihanna www.facebook.com

Această decizie vine în urma situației create de pandemia de coronavirus. Industria globală a modei și, implicit, numeroase branduri au fost grav afectate, vânzările scăzând dramatic în 2020. Potrivit CNN, LVMH a hotărât să pună (momentan) lacătul pe ușă, "în așteptarea unor condiții mai bune". Demersul a fost acceptat și de Rihanna.

Închiderea casei de modă Fenty nu va afecta celelalte afaceri ale vedetei, precum liniile de îngrijire a pielii și a produselor de înfrumusețare "Fenty Skin" și "Fenty Beauty", precum și linia de lenjerie intimă "Savage X Fenty". LVMH a declarat că va continua să sprijine aceste branduri, concentrându-se pe "creșterea și dezvoltarea" lor.

Chiar dacă a pierdut o piesă de pe tabla de șah, Rihanna mai are ași în mânecă. Recent, linia sa de lenjerie intimă a primit o finanțare de 115 milioane de dolari pentru a se extinde pe piață. "Savage X Fenty", la fel ca celelalte mărci Fenty, a fost apreciată pentru imaginea pozitivă pe care o promovează. Linia oferă lenjerie de corp pentru o gamă largă de tonuri ale pielii și tipuri de corp - un mesaj care poate fi observat în prezentările de modă și campaniile publicitare. Toamna trecută, o campanie pentru o colecție specială a fost prezentată de femei care au câștigat lupta cu cancerul de sân.

Citește în continuare

Trending