Urmărește-ne în Social Media

Albume noi

Ascultă noul single Rihanna, "Work" feat. Drake - AUDIO

După aproape un an de teasere, Rihanna a lansat primul single de pe noul album ”Anti”. Piesa se numește ”Work”, este înregistrată împreună cu Drake, și a avut premiera pe Tidal, platforma lansată de Jay Z.

Publicat

pe

Rihanna - American Oxygen
Rihanna - American Oxygen

Rihanna ne invită să începem să descoperim albumul ”Anti” ascultând primul single extras, “Work”. Piesa a fost compusă de Riri împreună cu Aubrey Graham (Drake), Matthew Samuels (Boi-1da), R. Stephenson, Sevn Thomas, Jahron Braithwaite (PARTYNEXTDOOR), Monte Moir și Allen Ritter. Pentru această melodie a fost filmat deja și un videoclip în Los Angeles, care va avea premiera în curând pe Tidal și Vevo.

Piesa ”Work” a fost declarată la scurtă vreme de la lansare ”World's Hottest Record” în emisiunea prezentată de Annie Mac la BBC Radio 1.

Rihanna - "Work" feat. Drake - AUDIO

La doar câteva ore de la dezvăluirea noului single, a fost lansat și albumul ”Anti”. Discul este disponibil momentan doar pe Tidal.

Anti” are coperta realizată de artistul israelian Roy Nachum. În cadrul conferinței de presă în care aceasta a fost prezentată, Rihanna a explicat și semnificația acestei picturi.

”Uneori, cei care sunt deasupra sunt cei care văd cele mai puține lucruri.”

Rihanna - Anti (copertă album)

Rihanna - Anti (copertă album)

Legat de muzica inclusă pe album, Rihanna a declarat pentru New York Times că a încercat să se autodepășească, așa cum se întâmplă în cazul fiecărui proiect în care se implică.

“Va fi grozav, asta e tot ce pot să vă spun și sunt extrem de entuziasmată. Încerc să dau tot ce pot și să fiu peste ceea ce am lansat anterior, iar asta a fost partea cea mai grea. Câteodată ajungi să despici firul în patru.“

În ianuarie 2015, Rihanna a lansat alături de Paul McCartney și Kanye West piesa „FourFiveSeconds„, care a fost certificată cu argint în UK și cu platină în Australia și Noua Zeelandă.

Muzică nouă

Rihanna va lansa o piesă nouă "în curând"

Rihanna a pregătit o surpriză pentru public. Artista le-a dat de înțeles fanilor că are o piesă nouă, pe care plănuiește să o lanseze "în curând".

Publicat

pe

Rihanna
Rihanna │ FOTO: Captură YouTube

La 5 ani de la apariția albumului "Anti", Rihanna își anunță revenirea într-un mod neconvențional, într-un schimb de replici pe Instagram.

Artista a marcat de curând Women’s History Month publicând un clip ce trece în revistă câteva dintre cele mai recent realizări ale sale, ca artist și femeie de culoare. Riri a mulțumit echipei care a ajutat-o să creeze albumul "Anti" și să susțină evenimentele majore din ultimii 5 ani.

"Le mulțumesc tuturor celor care au contribuit la această eră ["Anti"], mulțumesc echipei", a scris Rihanna pe Instagram.

În secțiunea de comentarii a acestei postări, artista a fost întrebată dacă nu plănuiește să sărbătorească cumva evenimentul prin lansarea unei piese. Spre surprinderea fanilor, Riri a răspuns acestei provocări:

"Cred că da (ar trebui să lansez o piesă). În curând. Doar una, totuși, lol", i-a scris Rihannei fanului ei.

Întrebările nu s-au oprit aici. Văzând că a primit un răspuns de la artistă, acesta a insistat, spunându-i că nu ar fi rău să lanseze un album.

"R9 (albumul al 9-lea) e ceea ce ne lipsește", a scris fanul Rihannei, aceasta replicând: "Lasă-mă să mă bucur de moment, nuuu? Lol"

Schimbul de replici dintre Rihanna și fanul ei

Comentariile Rihannei de pe Instagram

Comentariile Rihannei de pe Instagram │ FOTO: Captură Instagram

Cel mai recent single al artistei a fost o piesă în colaborare cu PARTYNEXTDOOR, intitulată "Believe It". Melodia a fost lansată în martie 2020, de atunci fanii așteptând vești despre un viitor album.

Într-un interviu acordat anul trecut, Rihanna spunea că perioada de carantină din pandemie a avut un efect pozitiv asupra creativității sale.

"Anul 2021 e plin de incertitudine pentru toată lumea... dețin controlul creativității mele, totuși, și vreau să duc muzica mea și brand-urile mele la un alt nivel", declara Rihanna în decembrie 2020 pentru revista Closer.

Anunțul acesta nu a fost urmat, însă, de nicio dată oficială de lansare. Comentariile recente de pe Instagram ne dau de înțeles, totuși, că așteptarea va lua sfârșit cât de curând.

Citește în continuare

Albume noi

Drake a lansat un nou EP, "Scary Hours 2", cu 3 piese noi incluse

Drake a lansat un nou EP, primul său material discografic din 2021, "Scary Hours 2". Discul include 3 piese noi şi îl urmează pe "Scary Hours" din 2018, care includea hiturile "God's Plan" şi "Diplomatic Immunity". Tot în acelaşi an sosea albumul reper "Scorpion". Noile piese se ascultă în articol.

Publicat

pe

Videoclip Drake God's Plan
Videoclip Drake God's Plan │ FOTO: Drake

Cele 3 piese noi sunt şi un soi de preview pentru albumul "Certified Lover Boy", care a tot primit teasere în 2020 şi ar trebui să vină în 2021. De pe EP se remarcă single-ul "What's Next", care a primit şi un videoclip în care Drizzy face drifturi pe gheaţă cu o supermaşină. Toate pe pista de aterizare a avionului său personal, un Boeing 767 de 185 de milioane de dolari. Maşina din clip este un Mercedes Benz SLR McLaren cu un interior special Chrome Hearts. În clip mai apar şi imagini din Ripley's Aquarium, turnul CN, reţeaua de metrou Yonge şi alte locuri reper dinToronto.

E o piesă mai agresivă decât ne-a obişnuit Drake. El cântă despre zvonuri legate de faptul că "îşi donează lanţul", depsre înecatul de tristeţi în alcool şi un... Valentine's Day senzual. Cu 11 ani de carieră în spate, fostul actor de seriale pentru adolescenţi nu e gata să tragă frâna de mână prea curând.

E şi foarte mult flexing în piesă şi videoclip, cu privire la albume şi piese pe locul întâi în top, loja sa specială de la meciurile de baschet Toronto Raptors şi faptul că Drake şi-a luat vara lui 2020 liberă pentru odihnă. În afară de "What's Next", EP-ul mai include şi piesa "Wants and Needs", colaborare cu Lil Baby, dar şi un featuring cu Rick Ross, "Lemon Pepper Freestyle". Anul 2020 a fost greu pentru artist, între izolare şi lipsa de concerte, dar şi operaţia suferită la genunchi. Recuperarea cu mult stretching e citată de altfel pe noul single "What's Next".

Tot în 2020 am avut ocazia să ascultăm "Dark Lane Demo Tapes", o colecţie de piese rare şi B-Sides care nu se mai auziseră până atunci. Hitul anului trecut de la Drake a fost "Laugh Now, Cry Later" de la Drizzy, dar toată lumea aşteaptă cu nerăbdare albumul de studio cu numărul 65, "Certified Lover Boy".

Anul 2021 a început cu Drake atingând un record: primul cântăreţ care a sărit de 50 de miliarde de stream-uri pe Spotify. Pe final de 2020 a apărut şi zvonul că Barack Obama l-ar fi ales pe artist pentru a îl juca într-un film biografic, dar părea mai mult o afirmaţie în glumă a fostului preşedinte.

Citește în continuare

Lifestyle

Brandul de haine al Rihannei a fost închis la mai puțin de doi ani de la lansare

"Fenty Fashion House", linia de îmbrăcăminte a Rihannei, a fost suspendată pe o perioadă nedeterminată. Brandul fusese lansat cu aproape doi în urmă ca parte a companiei de lux LVMH, în care se mai găsesc firme high-end ca Louis Vuitton, Givenchy sau Christian Dior.

Publicat

pe

Rihanna
Rihanna │ FOTO: Facebook Rihanna www.facebook.com

Această decizie vine în urma situației create de pandemia de coronavirus. Industria globală a modei și, implicit, numeroase branduri au fost grav afectate, vânzările scăzând dramatic în 2020. Potrivit CNN, LVMH a hotărât să pună (momentan) lacătul pe ușă, "în așteptarea unor condiții mai bune". Demersul a fost acceptat și de Rihanna.

Închiderea casei de modă Fenty nu va afecta celelalte afaceri ale vedetei, precum liniile de îngrijire a pielii și a produselor de înfrumusețare "Fenty Skin" și "Fenty Beauty", precum și linia de lenjerie intimă "Savage X Fenty". LVMH a declarat că va continua să sprijine aceste branduri, concentrându-se pe "creșterea și dezvoltarea" lor.

Chiar dacă a pierdut o piesă de pe tabla de șah, Rihanna mai are ași în mânecă. Recent, linia sa de lenjerie intimă a primit o finanțare de 115 milioane de dolari pentru a se extinde pe piață. "Savage X Fenty", la fel ca celelalte mărci Fenty, a fost apreciată pentru imaginea pozitivă pe care o promovează. Linia oferă lenjerie de corp pentru o gamă largă de tonuri ale pielii și tipuri de corp - un mesaj care poate fi observat în prezentările de modă și campaniile publicitare. Toamna trecută, o campanie pentru o colecție specială a fost prezentată de femei care au câștigat lupta cu cancerul de sân.

Citește în continuare

Trending