Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

Adrian Despot și Alexandra Ungureanu cântă la Frenchmania pe 2 februarie

Primul concert Frenchmania al anului va fi găzduit de sala Elvire Popesco și va avea loc pe 2 februarie. În cadrul evenimentului vor cânta Adrian Despot, Alexandra Ungureanu, Keo, Gabriel Cotabiță și Ruby.

Publicat

pe

Adrian Despot / Alexandra Ungureanu
Adrian Despot / Alexandra Ungureanu

Frenchmania, proiectul organizat de Institutul Francez din România, a ajuns la cea de-a 3-a ediție. Ca și evenimentele anterioare, spectacolul de pe 2 februarie promovează plurilingvismul prin implicarea unor artiști ai scenei muzicale românești, bine cunoscuți de publicul larg, care vor interpreta live piese în limba lui Molière. Concertul va beneficia de prezența cântărețului și compozitorului român Keo, care va deschide concertul alături de Gabriel Cotabiță, Ruby, Adrian Despot și Alexandra Ungureanu.

Cu ocazia aniversării a 80 de ani de la instalarea Insitutului Francez în clădirea de pe bulevardul Dacia, desfășurarea acestui eveniment a dobândit o simbolistică deosebită. Proiectul inițiat de Christophe Gigaudaut, directorul instituției culturale, și-a propus ca obiectiv principal promovarea legăturii franco-române prin intermediul unui stil muzical destinat noii generații.

Pentru a recompensa entuziasmul de care dă dovadă un public din ce în ce mai numeros, proiectul Frenchmania va beneficia de alte trei ediții în cursul acestui an, și anume în luna martie, în mai, precum și în iunie. Toate informațiile referitoare la aceste evenimente vor fi comunicate în perioada următoare.

Biletele sunt disponibile online sau la casieria cinematografului Elvire Popesco (Bd. Dacia, nr. 77), precum și la librăriile Anthony Frost (Calea Victoriei nr. 45), Kyralina (Str. Biserica Amzei nr. 10) și Hecate (Strada Olari nr. 8), în timpul programului de lucru al acestora, în limita locurilor disponibile.

Concertele Frenchmania fac parte din campania ”BY THE WAY și eu vorbesc limba franceză”, iniţiată de Institutul Francez din România cu scopul de a promova plurilingvismul și o francofonie activă, modernă.

PUBLICITATE
Comentează

Clipul zilei

Adrian Despot dezlănțuie agresivitatea rock-ului într-o nouă reclamă, în care apare și Bobonete - VIDEO

Adrian Despot rămâne fidel devizei rock pentru care a militat încă de la începuturile trupei Vița de Vie. Puterea metal-ului vine în sprijinul umorului într-o nouă reclamă, ce-l are ca protagonist pe Bobonete, un român cu stofă de mafiot italian și pretenții culinare pe măsura poziției sociale. În spotul publictar apar și Mihai Rait, alături de șef Sorin Bontea.

Publicat

pe

Adrian Despot în spotul publicitar ”Când pofta dictează” (Reclamă la tazz by eMAG)
Adrian Despot în spotul publicitar ”Când pofta dictează” (Reclamă la tazz by eMAG) │ FOTO: Captură YouTube

Nimic nu e mai important decât să-ți mulțumești clientul, mai ales dacă vorbim despre cineva de rang înalt. Pornind de la această observație, care se aplică, de regulă, în restaurantele cu ștaif, Mihai Bobonete a gândit o întreagă poveste pentru cel mai nou spot publicitar al brandului Tazz. Și-a oferit rolul principal, așa cum era și firesc, interpretându-l cu fidelitate pe "Don Corleone di România", un personaj ușor de recunoscut și greu de uitat.

"De azi mă declar oficial prieten cu Tazz și credeți-mă că, atunci când l-am scris, mi se părea o nebunie! Acum, când îl văd în varianta finală a lui Dragoș Buliga și Șerban Ionescu, spun doar "Jos palaria!"", a declarat Bobonete.

Momentul culminat al poveștii brodate în jurul acestui brand este alimentat de Adrian Despot, care, din postura unui umil ospătar ajunge să ofere publicului un death growl zguduitor, "trădând" caracterul nobil pe care l-am fi putut bănui la o primă vedere, păcăliți de atenta îngrijire a mustății.

Pofta nestăvilită de sushi este pretextul acestui desfrâu, la care participă și iubita lui Bobonete din clip, transformată într-o Demi Moore din "G.I. Jane". Mihai Rait, ospătar și el, își interpretează la rându-i foarte bine rolul de "clovn", șef Sorin Bontea câlcându-și pe inimă și cedând în fața cerințelui marelui boss italian, chiar dacă eticheta lui în arta culinară l-ar recomanda pentru un ego mai pronunțat.

VIDEO: Adrian Despot și Bobonete în reclama "Când pofta dictează", film livrat de tazz by eMAG

Nu este pentru prima oară când Adrian Despot colaborează cu Tazz, acesta fiind protagonistul unui alt spot publicitar, apărut anul trecut. Artistul compunea pentru acea reclamă piesa "Peste tot", pe care o interpreta alături de Killa Fonic, Adi de Vâlcea și Ovidiu Lipan Țăndărică. Clipul vine cu o desfășurare de forțe fără precedent, împrumutând influențe de la Run DMC & Aerosmith meets Rage Against The Machine meets AB4 cu VERDIKT.

Citește în continuare

Emisiuni radio-tv

Asia Express 2021: Antena 1 a dezvăluit concurenții și prezentatorii

Publicat

pe

Asia Express (Logo)
Asia Express (Logo) │ FOTO: Antena 1

Au fost anunțate cele 9 perechi de concurenți care vor participa la Asia Express 2021, reality show-ul plin de provocări și adrenalină, organizat și difuzat de Antena 1. Filmările vor demara în luna mai, tema celui de-al patrulea sezon fiind "Drumul Împăraților".

Traseul va începe în Turcia, continuând în Georgia și Azerbaijan, două țări implicate recent într-o confruntare militară. Alte destinații vor fi anunțate ulterior, situația internațională sanitară și un eventual teasing limitând informațiile disponibile momentan. Despre condițiile noului concurs poți afla mai multe din acest articol anterior.

Concurenții Asia Express 2021:

  • Connect-R și Shift
  • Mihai și Elwira Petre
  • Lidia Bluble și sora ei, Estera
  • Patrizia Paglieri și fiul ei, Francy
  • Cosmin Natanticu și soția lui Eliza
  • Alexandra Ungureanu și mama ei
  • Cuza și Emy de la Noaptea Târziu
  • Adriana Trandafir și fiica ei, Maria Speranța
  • Lorelei și Zarug (cunoscuți în social media)

Irina Fodor (care a înlocuit-o pe Gina Pistol și la "Chefi la cuțite"), Oase (câștigător al sezonului #2) și actorul Marius Damian sunt prezentatorii noului sezon. Ultimul dintre ei este povestitorul care va introduce fiecare loc cu informații specifice interesante.

Lidia Buble a declarat:

“O viață am așteptat o astfel de oportunitate... să pot să-mi spun povestea și într-un alt context. Sunt extrem de competitivă, dar habar n-am cum am sa fac față când adaug stresul și epuizarea. Vin să câștig și să-mi arăt că pot mai mult. Noi suntem 11 frați. Cât o echipă de fotbal:)... am ales-o însă pe Esty, pentru că împreună suntem Double Bubble Trouble”.

Cu siguranță, pandemia Covid19 va complica foarte mult atât desfășurarea probelor, cât și urmarea unui traseu planificat, evoluția situației sanitare putând complica, restricționa și bloca filmările pe neașteptate. Principala misiune a concurenților, aceea de a găsi cazare gratuită noaptea, va fi și mai dificilă în condiții de distanțare socială și cu o atitudine mai precaută a localnicilor.

Citește în continuare

Industria muzicala

Adrian Despot la MCN Podcast: "Mai important decât banii, pentru un artist, este feedback-ul pe care îl primește"

Adrian Despot a vorbit despre importanța feedback-ului în relația unui artist cu publicul său. În cea de-a doua parte a discuției sale cu Micutzu, vocalistul Vița de Vie a atras atenția asupra nevoii de autenticitate în orice act artistic.

Publicat

pe

Adrian Despot la MCN Podcast
Adrian Despot la MCN Podcast │ FOTO: Captură YouTube

Adrian Despot a descusut alături de Micutzu subiecte ce țin de procesul creativ și pachetul în care mulți dintre artiști ajung să-și împacheteze "produsele". Felul în care internetul a facilitat comunicarea dintre artist și public a adus avantajele sale, având însă și minusuri. Cu cât feedback-ul publicului este mai la îndemâna cuiva hotărât să aibă succes, cu atât arta lui devine mai impersonală.

Adrian Despot: "Publicul ajunge să te ghideze pe tine cum să-ți faci produsul. Și asta mi se pare mie o trunchiere"

"În momentul în care masele de oameni ajung să creeze produsul, înseamnă că ei devin stăpânul tău. Iar ei niciodată nu o să fie...ei ca masă. E foarte sensibil subiectul, pentru că sunt oameni care poate se simt jigniți. E vorba de mase, de foarte mulți oameni.

Ce se întâmplă e că produsul autentic, pe care tu îl vezi pe o scenă, chit că este o melodie, un dans, whatever, atât timp cât îl faci după chipul și asemănarea...publicul ajunge să te ghideze pe tine cum să-ți faci produsul. Și asta mi se pare mie o trunchiere. Chestia asta noi n-am făcut-o niciodată", a declarat vocalistul Vița de Vie.

Uniformizarea pe care o vedem în jur, atât în online, cât și în mass media tradițională, e rezultatul dorinței satisfacerii publicului, e de părere Adi Despot.

"Motivul pentru care internetul arată cum arată în momentul de față, sau motivul pentru care multe din actele artistice arată cum arată în momentul de față este că ele sunt create de public, nu de artiști. Actul artistic trebuie creat de artist, în nebunia lui, în singurătatea lui. Ele (actele artistice) trebuie date mai departe către masă, și nu invers, pentru că altfel..e foarte interesant. Noi ajungem să lucrăm pentru ei. Și ei ne fac conținutul."

Cu toate acestea, feedback-ul publicului e extrem de important pentru un artist. El trebuie să găsească, însă, echilibrul între părerile constructive și cele care pot zdruncina încrederea în propriile aptitudini.

"E foarte important să-ți gestionezi dorința de feedback. Din propria experiență, mai important decât banii, pentru un artist, este feedback-ul pe care îl primește. (...) În fiecare zi trebuie să-ți demonstrezi: <<Încă pot să fac asta>>. "

VIDEO: Adrian Despot la MCN Podcast (Partea a II-a)

Citește în continuare

AGENDA DE CONCERTE

<< aug. 2021 >>
lmmjvsd
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Trending