Concert Woodkid la Bucureşti pe 5 decembrie

Woodkid va ajunge din nou la Bucureşti pe data de 5 decembrie pentru a susţine un concert. Spectacolul face parte din turneul de promovare al albumului de debut "The Golden Age".

Woodkid

UPDATE: Recenzia concertului Woodkid & setlist. Galeria de poze de la concertul Woodkid.

Anunţându-şi revenirea în România pe pagina de Facebook, muzicianul punctează Aeroportul Băneasa, locul unde va ateriza pe data de 5 decembrie. Având în vedere că artistul este imprevizibil și îi place sa cânte în locații inedite există posibilitatea ca spectacolul să se desfășoare chiar pe aeroport. Cert este că această reprezentaţie promovează albumul "The Golden Age", primit foarte bine de către critica de specialitate şi topurile din străinătate. Am avut ocazia să-l vedem live pe Woodkid pentru prima dată în vara anului trecut, la Arenele Romane, în cadrul evenimentului Control Day Out - Vezi poze de la concert.

În momentul de faţă, artistul mai are de susţinut câteva concerte în America şi Canada pentru ca apoi să revină în Europa începând cu 31 octombrie. Primul concert va avea loc în Germania și va fi urmat de mai multe spectacole în Franța.

Legat de un nou videoclip, artistul a ţinut să precizeze că îl va realiza pentru piesa ce dă titlul albumului, "The Golden Age".

Va fi un clip mai lung şi astfel piesa va fi prelungită. Mereu mi-am dorit să aleg acele melodii care să fie pop, uşor de înţeles, dar în acelaşi timp diferite de ceea ce se promovează la radio. Aceste piese care beneficiază de momente vizuale exprimă o paletă largă de emoţii şi îl trec pe privitor prin diferite stări. "The Golden Age" va fi un clip mai sensibil şi se va termina pozitiv. Voi încheia partea video a numelui de Woodkid cu acest videoclip.

Primul său disc este profund personal, iar artistul a ştiut cum să sape în conștiința sa și să redea prin sunete, vibrații și imagini, acele pusee din viață care l-au ajutat să devină ceea ce este el astăzi. Regizor, compozitor, designer grafic, Yoann Lemoine a reuşit în scurt timp să ajungă unul dintre cei mai bine cotaţi cântăreţi, numeroase campanii publicitare folosind muzica sa în promovare.

Recent, artistul a lansat un video cu un moment live susţinut alături de o orchestră restrânsă pentru una dintre cele mai cunoscute melodii ale sale, "I Love You".

UPDATE: Artistul este readus în România de către brand-ul Absolut, în cadrul "Transformation Event". Astfel, nu există posibilitatea de a cumpăra bilete pentru acest concert, ci doritorii se pot înscrie la diferite concursuri pe pagina oficială Absolut.

WOODKID - I Love You LIVE

Apasă pe eveniment pentru informații suplimentare:

Concerte joi, 5 decembrie 2013