INFO CONCERT:
AWAKE Festival
Summer WellINFO CONCERT:
Summer Well 2017
INFO CONCERT:
Rockstadt Extreme Fest 2017
INFO CONCERT:
BUCHAREST GreenSounds FESTIVAL 2017
INFO CONCERT:
Caro Emerald
INFO CONCERT:
Holograma lui Ronnie James Dio în concert
INFO CONCERT:
Sting

Depeche Mode şi firma de ceasuri Hublot susţin importanţa apei

Depeche Mode este parte din o acţiune care sublinează importanţa apei pentru oameni. Astfel, a fost creat un ceas numit Big Bang Depeche Mode, marca Hublot.
Membrii Depeche Mode sunt imagine unui tip de ceas Hublot

Membrii Depeche Mode sunt imagine unui tip de ceas Hublot

Ieri, în cadrul unui eveniment desfăşurat la Berlin, trupa Depeche Mode a devenit imaginea unor tipuri de ceasuri marca Hublot. Acest parteneriat de imagine între iubita formaţie şi firma elveţiană de ceasuri este creat pentru caritate. Mai exact, se doreşte semnalarea importanţei apei pentru toate ţările, în special pentru cele aflate în curs de dezvoltare, scopul final fiind acela de a garanta apă potabilă în respectivele comunităţi.

Depeche Mode @ Berlin 18 martie

Depeche Mode @ conferinţa de presă de la Berlin din 18 martie

Astfel, parteneriatul între cele două nume se doreşte a deveni un eveniment global, care să facă o diferenţă importantă în modul de a privi această resursă regenerabilă.

Hublot, în calitate de Charity Partner al turneului Depeche Mode - Delta Machine Tour, a realizat un ceas în ediţie limitată: Big Bang Depeche Mode. O parte a încasărilor realizate de pe urma vânzării acestui model vor fi direcţionate către organizaţii de caritate.

Big Bang Depeche Mode a fost produs doar în 250 de exemplare, iar pe tot parcursul turneului trupei Hublot va organiza evenimente tematice în magazinele sale.

Mecanismul noului model este HUB4214 - cronograful automatic Aerobang, cu o rezervă de funcţionare de aproximativ 42 de ore, inclus într-o carcasa de 44mm, din ceramică neagră.

Detalii ale ceasului Big Bang Depeche Mode

Detalii ale ceasului Big Bang Depeche Mode

Nu este prima oară când trupa este implicată într-o campanie marca Hublot. În anul 2010, cele două nume au strâns fonduri pentru o organizaţie care luptă pentru eradicarea cancerului în rândul copiilor şi adolescenţilor, Teenage Cancer Trust. La momentul respectiv, au fost realizate 12 piese unice, ceasuri care deţineau cadrane cu imagini de pe copertele albumelor de studio ale trupei.

Întrebat de parteneriatul de faţă legat de importanţa apei, Martin Gore a declarat:

"Am fost mereu un suporter şi un avocat al carităţii, iar acum sunt al apei. Mă declar încântat că noi, ca şi formaţie putem ajuta şi realiza cu adevărat ceva în locurile din lume unde este o problemă aprovizionarea cu apă sigură de băut."

Jean-Claude Biver, preşedintele consiliului de administraţie Hublot, a declarat la rândul său că fără apă nu există viaţă, deci apa trebuie să fie uşor de accesat pentru oricine şi nimeni nu ar trebui să sufere din lipsa ei. "A împărţi apă este echivalent cu a împărţi viaţă, deci a împărtăşi iubire", a punctat acesta.

Membrii Depeche Mode sunt imagine unui tip de ceas Hublot

Membrii Depeche Mode sunt imaginea unui tip de ceas Hublot

Ascultă mai jos una din piese intepretate de Martin L. Gore, melodia fiind parte de pe noul album Depeche Mode, numit "Delta Machine".

DEPECHE MODE - "The Child Inside"

Citește mai multe despre Depeche ModeMartin Gore
Lavinia Fusu este Redactor la InfoMusic.ro.
Citește și alte articole ale autorului.
CLOSE
CLOSE
Citește articolul precedent:
Trivium-Enslaved-Spineshank
10000 de bilete vândute la Rammstein, 3 noi trupe anunțate la Rock The City

Organizatorii Rock The City 2013 au anunțat trei noi trupe care vor cânta în a doua zi a festivalului. este...

Închide