Urmărește-ne în Social Media

Lifestyle

Beyonce este noua imagine H&M - AUDIO noul single, "Bow Down"

Beyonce va promova noua colecție de vară 2013 H&M. În plus, artista a lansat o piesă nouă, "Bow Down" pe care o puteți asculta pe InfoMusic.

Publicat

pe

Beyonce este noua imagine H&M
Beyonce este noua imagine H&M

Beyonce este noua imagine a companiei suedeze H&M și promovează noile colecții de haine, încălțăminte și accesorii destinate sezonului de vară. Prima fotografie dezvăluită o prezintă pe artistă îmbrăcată exotic, arătându-și formele voluptoase pe o plajă din Bahamas. Pozele au fost realizate de Inez van Lamsweerde și Vinoodh Matadin, iar reclama pentru TV a fost regizată de Jonas Akerlung și include o piesă nouă a lui Beyonce - "Standing on the Sun".

Beyonce pentru H&M, colecția de vară 2013

Beyonce pentru H&M, colecția de vară 2013 │ FOTO: www.facebook.com

"Întotdeauna mi-a plăcut felul în care H&M pune accentul pe haine interesante la prețuri accesibile. Chiar sunt încântată de conceptul la care am colaborat pentru că explorează emoțiile unei femei prin reprezentarea lor în cele 4 elemente - foc, apă, pământ și vânt. A fost un shooting minunat pe o insulă tropicală. Am simțit că fac un video, nu o reclamă", a declarat Beyonce pentru The Telegraph.

Beyonce nu doar a pozat pentru H&M, ci s-a și implicat în realizarea modelelor, astfel că design-ul fiecărui produs reflectă stilul specific al cântăreței. În toate materialele promoționale, se va face referire la Beyonce ca Mrs Carter, pentru a promova turneul mondial "The Mrs Carter Show", pe care îl va susține începând cu 15 aprilie.

Beyonce - Bow DownTot în spiritul promovării turneului, artista a lansat un mix cu 2 piese noi - "Bow Down" / "I Been On". Din dorința de a se reinventa și de a veni cu ceva nou pe piață, Beyonce abordează un stil mult mai dur, masculin, care înclină mai mult spre rap, decât spre R&B / Pop. Lansarea mixului este un indiciu că aceasta lucrează la un nou album, mai ales că au trecut 2 ani de la ultima apariție discografică. Imaginea de pe site-ul cântăreței ce promovează piesa o prezintă pe Beyonce când era mică, îmbrăcată într-o rochie de prințesă/regină, cu o coroniță pe cap și înconjurată de trofee. Conceptul și chiar titlul melodiei mențin linia începută cu afișul turneului, în care artista arată ca o regină din perioada elisabetană.

Beyonce - "Bow Down" / "I Been On"

Albume noi

Beyonce lansează albumul "Cowboy Carter"

Beyonce a pregătit un material de studio infuzat cu elemente country. "Cowboy Carter" reprezintă cel de-al doilea act al proiectului "Renaissance", lansat de artistă în 2022.

Publicat

pe

Beyonce în piesa "Texas Hold'Em"
Beyonce în piesa "Texas Hold'Em" │ FOTO: captură YouTube / Beyonce

Următorul capitol din trilogia "Renaissance" va fi lansat pe 29 martie. "Cowboy Carter" va fi marcat de un sound country, explorând rădăcinile texane ale cântăreței, dar și istoria extinsă a artiștilor de culoare ai acestui gen muzical.

Pe site-ul artistei a fost publicat artwork-ul discului ce înfățișează o șa acoperită cu o eșarfă pe care scrie "Cowboy Carter". Mai mult, sunt disponibile pentru precomandă 2 ediții de CD, 4 variante de vinil și 2 boxset-uri.

Beyonce a lansat deja două single-uri extrase de pe acest album: "16 Carriages" și "Texas Hold 'Em". Cel din urmă a debutat pe primul loc în topul Hot Country Songs, făcând-o pe Beyonce să devină prima artistă de culoare care a obținut această reușită.

"Cowboy Carter" promite să se bucure de succesul de care a avut parte și primul material din trilogia "Renaissance". Turneul de promovare a acelui disc a doborât recorduri, încasând 579 de milioane de dolari. A beneficiat și de un proiect cinematografic: "Renaissance: A Film by Beyonce", un film parțial documentar, parțial concert, ducând spectatorii în culisele turneului mondial.

Citește în continuare

Industria muzicala

Beyonce a devenit prima femeie de culoare care a ajuns pe locul 1 în Billboard cu o piesă country

Cariera deja prolifică a lui Beyonce beneficiază de o nouă reușită. A devenit prima artistă de culoare care a ajuns pe primul loc în topul Billboard Hot Country Songs.

Publicat

pe

Beyonce reclama Verizon Superbowl 2024
Beyonce reclama Verizon Superbowl 2024 │ FOTO: Verizon

La un an după ce a devenit artista cu cele mai multe Premii Grammy din istorie, Beyonce a doborât un record ce părea aproape imposibil. "Texas Hold 'Em", recenta melodie lansată de cântăreață, a debutat în fruntea topului Hot Country Songs. Mai mult, "16 Carriages", un alt single semnat Beyonce, a ajuns pe locul 9. Cântecele au debutat pe locul 2 și, respectiv, pe locul 38, în Billboard Hot 100.

Mai mult, ambele piese s-au lăudat cu cifre impresionante de streaming și vânzări în prima săptămână de la lansare. Billboard raportează că "Texas Hold 'Em" a obținut 19,2 milioane de stream-uri și 39.000 de vânzări, în timp ce "16 Carriages" a obținut 10,3 milioane de stream-uri și 14.000 de vânzări. De asemenea, "Daddy Lesson", o altă melodie în stilul country lansată de Beyonce în 2016, s-a bucurat de  o creștere în cifrele de streaming, cu un factor de 370%.

Succesul lui Beyonce vine după ce, anul trecut, Tracy Chapman a devenit prima femeie de culoare care a compus o melodie country ajunsă pe locul 1 în topul Billboard. Este vorba de cover-ul piesei "Fast Car", interpretat de Luke Combs.

"Texas Hold 'Em" și "16 Carriages" prefațează noul album pregătit de Beyonce. "Act II" va fi lansat pe 29 martie și marchează cel de-al doilea capitol dintr-o trilogie, ce a debutat în 2022 cu "Renaissance".

Citește în continuare

Muzică nouă

Beyonce a lansat două piese country: "Texas Hold'Em" şi "16 Carriages"

Beyonce a surprins pe toată lumea atunci când fix cu ocazia Superbowl-ului din 2024 a lansat două piese noi, după ceva vreme. E vorba despre "Texas Hold'Em" şi "16 Carriages". Surpriza e cu atât mai mare, deoarece e vorba despre melodii country aici.

Publicat

pe

Beyonce reclama Verizon Superbowl 2024
Beyonce reclama Verizon Superbowl 2024 │ FOTO: Verizon

Se pare că Beyonce ne-a pregătit şi un nou album din acelaşi registru, "Act II", care va sosi în martie 2024. Artista a făcut senzaţie la Superbowl şi apărând într-o reclamă la operatorul Verizon. "Texas Hold'Em" e ceva mai uptempo, country şi western, numai bună de dansat. A apărut deja pe Tidal, YouTube şi Spotify.

A doua piesă nouă, "16 Carriages" e ceva mai lentă, are o orgă care urcă frumos şi o chitară western memorabilă. Beyonce cântă despre ceea ce laşi în urmă şi munca din greu, care te îndepărtează de cei dragi. Nici reclama Verizon nu a fost rea deloc, cu actorul Tony Hale din "Veep" fiindu-i consilier protagonistei, pentru a pune pe roate un stand cu... limonadă.

A mai încercat şi alte business-uri în clip: o versiune proprie de film "Barbie", să vândă un robot care seamănă cu ea şi să ajungă în spaţiu. A apărut şi o controversă în ultimele zile: în ciuda faptului că Beyonce a lansat două piese country, ele nu sunt difuzate pe posturile radio country. Ambele single-uri au urcat în top 3 Apple Music în această săptămână, iar balada a ajuns chiar în topul Spotify Global Top 100. Doar 8 dintre cele 150 de posturi radio country au difuzat melodiile totuşi.

În vârstă de 42 de ani, Beyonce Giselle Knowles-Carter este una dintre marile figuri artistice ale secolului 21. A pornit la drum ca membru al trupei Destiny's Child la final de ani 1990 şi a debutat în cariera solo în 2003, cu albumul "Dangerously In Love". Acum Beyonce ne pregăteşte o trilogie, cu un prim act lansat în 2022 şi al doilea în 2024.

Există şi un film documentar concert despre "Renaissance", care e regizat, scris şi produs de artistă. Prezintă turneul său global şi conţine o piesă nouă surpriză în credits, "My House".

Citește în continuare

Trending