Urmărește-ne în Social Media

Toate stirile

Bere și vin marca KISS!

Publicat

pe

Vin si bere marca Kiss
Vin si bere marca Kiss

Kiss va lansa propria marcă de bere şi vin, după ce a încheiat un parteneriat cu distribuitorul de vinuri Rewine.

Vin si bere marca Kiss

Formaţia nu e singura care şi-a pus numele pe sticlele de vin. Vinuri marca AC/DC şi Motorhead pot fi cumpărate deja din magazine.

Băuturile alcoolice vor fi vândute în ambalaje personalizate Kiss şi vor fi disponibile în toată Europa din această toamnă.

Vinul Zan Fire se vrea a fi "Zinfandel californian 2010 îndrăzneţ şi fructat" cu un amestec de mure şi piper, în timp ce berea Destroyer este "o bere uşor de băut în stilul german". Mai multe detalii despre noile produse pot fi găsite pe kissrockdrinks.com.

Pe pagina trupei de pe Facebook, Paul Stanley, a declarat: Nu ne-am pus amprenta doar pe etichetă, ne-am dorit vinul şi berea marca Kiss şi ne-a reuşit. Chestia asta vă va pune papilele gustative pe jar."

Gene Simmons a adăugat: "Dacă îţi place berea şi vinul, asta e pentru tine!".

Vinul Kiss este disponibil acum în Suedia, Norvegia, Finlanda, Danemarca, Olanda şi Marea Britanie, în timp ce berea este de aşteptată în magazine de la jumătatea lunii octombrie.

Industria muzicala

Trupa KISS lansează un concert virtual în 2027

Primul concert cu Gene Simmons, Paul Stanley, Eric Singer și Tommy Thayer drept avataruri virtuale va avea premiera în 2027. KISS a confirmat vestea cu un scurt clip video. Te invităm să-l urmărești în articol și să afli mai multe detalii.

Publicat

pe

KISS virtual
KISS virtual │ FOTO: captură YouTube / KISS

KISS a susținut ultimul concert la Madison Square Garden pe 2 decembrie, marcând o încheiere spectaculoasă a turneului mondial "End Of The Road". În cadrul evenimentului, artiștii au anunțat că vor continua călătoria muzicală ca imagini virtuale, devenind astfel prima trupă din SUA care face acest lucru.

Pentru a confirma proiectul, KISS a dezvăluit un teaser video ce conține câteva fragmente audio de la fanii încântați ai trupei, precum și o scurtă animație a viitoarelor avatarurilor ale membrilor formației.

"50 de ani este o perioadă lungă, iar ceea ce ne rezervă viitorul este în pregătire", este menționat în clip.

Avatarurile ar fi realizate de compania SFX a lui George Lucas, Industrial Light & Magic, în colaborare cu Pophouse Entertainment Group, care a fost co-fondat de Björn Ulvaeus de la ABBA și care se află în spatele spectacolului Voyage al trupei suedeze.

Costurile depășesc 200 de milioane de dolari și conform lui Gene Simmons:

"Putem fi pentru totdeauna tineri și veșnic emblematici, ducându-ne în locuri la care nu am visat niciodată până acum. Tehnologia îl va face pe Paul [Stanley] să sară mai sus decât a făcut-o până acum."

Proiecțiile KISS vor avea o înălțime de peste opt metri și abilități care le vor permite să zboare deasupra publicului, să sufle foc și multe alte efecte dramatice pe care trupa le-a obținut adesea prin scenografie și cascadorii.

Citește în continuare

Trending