Urmărește-ne în Social Media

Toate stirile

Toboșarul Răzvan Ristea, invitat la City Revolution

Publicat

pe

Dj. Hefe
Dj. Hefe

Dj. HefeRăzvan Ristea, unul dintre cei mai buni toboșari din România, este invitatul din această seară al emisiunii City Revolution, începând cu ora 19:00. Membrul trupei Luna Amară va sta la discuții cu Adrian Despot și DJ Hefe despre începuturile carierei sale în muzică.

În octombrie 2010, Răzvan a devenit endorser pentru firma Sonor, una dintre cele mai prestigioase firme de tobe și accesorii din lume. Printre numele alăturate acestui brand se numără Matthew Burgess (3 Doors Down), Tommy Clufetos (Rob Zombie), Mikkey Dee (Motorhead), Gavin Harrison (Porcupine Tree), Phil Ruud (AC/DC) și Christoph Schneider (Rammstein).

City Revolution este o emisiune săptămânală prezentată de Adrian Despot și DJ Hefe la City FM ce se axează pe promovarea tinerelor trupe, lipsite de promovare și care dovedesc ca merită. Mai multe informații despre noua emisiune puteți găsi aici.

Clipul zilei

Adrian Despot dezlănțuie agresivitatea rock-ului într-o nouă reclamă, în care apare și Bobonete - VIDEO

Adrian Despot rămâne fidel devizei rock pentru care a militat încă de la începuturile trupei Vița de Vie. Puterea metal-ului vine în sprijinul umorului într-o nouă reclamă, ce-l are ca protagonist pe Bobonete, un român cu stofă de mafiot italian și pretenții culinare pe măsura poziției sociale. În spotul publictar apar și Mihai Rait, alături de șef Sorin Bontea.

Publicat

pe

Adrian Despot în spotul publicitar ”Când pofta dictează” (Reclamă la tazz by eMAG)
Adrian Despot în spotul publicitar ”Când pofta dictează” (Reclamă la tazz by eMAG) │ FOTO: Captură YouTube

Nimic nu e mai important decât să-ți mulțumești clientul, mai ales dacă vorbim despre cineva de rang înalt. Pornind de la această observație, care se aplică, de regulă, în restaurantele cu ștaif, Mihai Bobonete a gândit o întreagă poveste pentru cel mai nou spot publicitar al brandului Tazz. Și-a oferit rolul principal, așa cum era și firesc, interpretându-l cu fidelitate pe "Don Corleone di România", un personaj ușor de recunoscut și greu de uitat.

"De azi mă declar oficial prieten cu Tazz și credeți-mă că, atunci când l-am scris, mi se părea o nebunie! Acum, când îl văd în varianta finală a lui Dragoș Buliga și Șerban Ionescu, spun doar "Jos palaria!"", a declarat Bobonete.

Momentul culminat al poveștii brodate în jurul acestui brand este alimentat de Adrian Despot, care, din postura unui umil ospătar ajunge să ofere publicului un death growl zguduitor, "trădând" caracterul nobil pe care l-am fi putut bănui la o primă vedere, păcăliți de atenta îngrijire a mustății.

Pofta nestăvilită de sushi este pretextul acestui desfrâu, la care participă și iubita lui Bobonete din clip, transformată într-o Demi Moore din "G.I. Jane". Mihai Rait, ospătar și el, își interpretează la rându-i foarte bine rolul de "clovn", șef Sorin Bontea câlcându-și pe inimă și cedând în fața cerințelui marelui boss italian, chiar dacă eticheta lui în arta culinară l-ar recomanda pentru un ego mai pronunțat.

VIDEO: Adrian Despot și Bobonete în reclama "Când pofta dictează", film livrat de tazz by eMAG

Nu este pentru prima oară când Adrian Despot colaborează cu Tazz, acesta fiind protagonistul unui alt spot publicitar, apărut anul trecut. Artistul compunea pentru acea reclamă piesa "Peste tot", pe care o interpreta alături de Killa Fonic, Adi de Vâlcea și Ovidiu Lipan Țăndărică. Clipul vine cu o desfășurare de forțe fără precedent, împrumutând influențe de la Run DMC & Aerosmith meets Rage Against The Machine meets AB4 cu VERDIKT.

Citește în continuare

Concerte & turnee

În august, Tușnad Gastro Rock Fest 2021 readuce live-ul în fața publicului - Programul festivalului

Muzica live va reveni în offline la final de august, când prima ediție a Tușnad Gastro Rock Fest va aduce pe scenă formații românești emblematice și trupe din noul val al muzicii rock. Evenimentul promite să împletească armonios muzica și gastronomia, în cele trei zile de festival publicul putând participa inclusiv la degustări de vinuri.

Publicat

pe

Cristi Minculescu alături de IRIS în concertul ROCKOLINDE de pe 22 decembrie 2015 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

După luni în care online-ul a compensat pentru lipsa concertelor cu public, vara anului 2021 promite să aducă o revenire la normal. În weekendul 27 - 29 august, la Băile Tușnad, va avea loc prima ediție a Tușnad Gastro Rock Fest, un eveniment cultural organizat sub brandul TUȘNAD GASTRO FEST - #ecofriendlyfestivals (festivaluri prietenoase cu mediul).

Festivalul propune trei zile de concerte dedicate atât noului val din muzica rock, într-un mix de alternativ-rock, industrial-rock, jazz-rock și fusion-rock, cât și nostalgicilor, prin prezența unor trupe emblemă, precum Timpuri Noi, Compact și Iris. Din lineup-ul deja stabilit fac parte și artiști și trupe debutante, cu potențial de dezvoltare, ce vor deschide fiecare seară de festival.

Programul Tușnad Gastro Rock Fest 2021:

Vineri, 27 august 2021

  • 18:00 Ramm-Brand(t)
  • 19:00 Jurjak
  • 20:15 Robin And The Backstabbers
  • 21:30 Luna Amară

Sâmbătă, 28 august 2021

  • 18:00 Teddy Queen
  • 19:00 FusionCore
  • 20:15 Toulouse Lautrec
  • 21:30 Byron

Duminică, 29 august 2021

  • 18:00 Riff
  • 19:00 Timpuri Noi
  • 20:15 COMPACT - Paul Ciuci
  • 21:30 IRIS - Cristi Minculescu, Valter & Boro

Sesiuni de gastronomie și degustare de vinuri la Tușnad Gastro Rock Fest 2021

Festivalul își propune să devină destinația perfecta pentru toți gurmanzii iubitori de rock și natură. Astfel, în zilele de sâmbătă și duminică vor fi organizate câte două sesiuni de gastronomie cu degustare de vineuri pe zi, în intervalele 12:30 – 14:00 și 15:00 – 16:30, în cadrul cărora vor fi prezentate atât preparatele pregătite de maeștrii bucătari locali, cât și diverse sortimente de vin potrivite fiecărui preparat în parte, recomandate de somelierul Robert-Claudiu Bentea.

Bilete la Tușnad Gastro Rock Fest 2021

Prețul unui abonament este 225 lei, iar biletele pentru sesiunile Gastro se achiziționează separat, nefiind incluse în abonamentul/biletele de festival. Prețul unui bilet Gastro + abonament festival este de 260 lei. Biletele sunt disponibile online.

Biletele de o zi vor putea fi achiziționate în apropierea festivalului, în limita locurilor disponibile și în funcție de capacitatea maximă permisă de autorități în contextul pandemiei COVID-19.

Citește în continuare

Industria muzicala

Adrian Despot la MCN Podcast: "Mai important decât banii, pentru un artist, este feedback-ul pe care îl primește"

Adrian Despot a vorbit despre importanța feedback-ului în relația unui artist cu publicul său. În cea de-a doua parte a discuției sale cu Micutzu, vocalistul Vița de Vie a atras atenția asupra nevoii de autenticitate în orice act artistic.

Publicat

pe

Adrian Despot la MCN Podcast
Adrian Despot la MCN Podcast │ FOTO: Captură YouTube

Adrian Despot a descusut alături de Micutzu subiecte ce țin de procesul creativ și pachetul în care mulți dintre artiști ajung să-și împacheteze "produsele". Felul în care internetul a facilitat comunicarea dintre artist și public a adus avantajele sale, având însă și minusuri. Cu cât feedback-ul publicului este mai la îndemâna cuiva hotărât să aibă succes, cu atât arta lui devine mai impersonală.

Adrian Despot: "Publicul ajunge să te ghideze pe tine cum să-ți faci produsul. Și asta mi se pare mie o trunchiere"

"În momentul în care masele de oameni ajung să creeze produsul, înseamnă că ei devin stăpânul tău. Iar ei niciodată nu o să fie...ei ca masă. E foarte sensibil subiectul, pentru că sunt oameni care poate se simt jigniți. E vorba de mase, de foarte mulți oameni.

Ce se întâmplă e că produsul autentic, pe care tu îl vezi pe o scenă, chit că este o melodie, un dans, whatever, atât timp cât îl faci după chipul și asemănarea...publicul ajunge să te ghideze pe tine cum să-ți faci produsul. Și asta mi se pare mie o trunchiere. Chestia asta noi n-am făcut-o niciodată", a declarat vocalistul Vița de Vie.

Uniformizarea pe care o vedem în jur, atât în online, cât și în mass media tradițională, e rezultatul dorinței satisfacerii publicului, e de părere Adi Despot.

"Motivul pentru care internetul arată cum arată în momentul de față, sau motivul pentru care multe din actele artistice arată cum arată în momentul de față este că ele sunt create de public, nu de artiști. Actul artistic trebuie creat de artist, în nebunia lui, în singurătatea lui. Ele (actele artistice) trebuie date mai departe către masă, și nu invers, pentru că altfel..e foarte interesant. Noi ajungem să lucrăm pentru ei. Și ei ne fac conținutul."

Cu toate acestea, feedback-ul publicului e extrem de important pentru un artist. El trebuie să găsească, însă, echilibrul între părerile constructive și cele care pot zdruncina încrederea în propriile aptitudini.

"E foarte important să-ți gestionezi dorința de feedback. Din propria experiență, mai important decât banii, pentru un artist, este feedback-ul pe care îl primește. (...) În fiecare zi trebuie să-ți demonstrezi: <<Încă pot să fac asta>>. "

VIDEO: Adrian Despot la MCN Podcast (Partea a II-a)

Citește în continuare

AGENDA DE CONCERTE

<< aug. 2021 >>
lmmjvsd
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Trending