Zeds Dead, live'n'bass la Fusion Arena

Cea de-a doua reprezentaţie a duoului Zeds Dead în România a avut loc sâmbătă, pe 19 iulie, la Fusion Arena. Alături de ei au mai mixat şi românii Bruşten, Dropdread şi Remember Me.

Zeds Dead la București pe 19 iulie 2014
Zeds Dead la București pe 19 iulie 2014 │ FOTO: Jas Davis www.facebook.com

Primul la deck-uri a fost Bruşten, un bucureștean binevenit cu  un mixul său de încălzire, urmat de "veterana" Dropdread, care are o experiență de aproape 10 ani în spatele platanelor.

Băieţii de la Zeds Dead (Dylan Mamid a.k.a. DC şi Zach Rapp-Rovan a.k.a. Hooks) au intrat la ora 01:30 şi au mixat o oră şi jumătate. Aceştia produc muzică împreună încă din 2004, primul lor album numindu-se "Fresh Beetz". În 2009 și-au însușit numele Zeds Dead (inspirat din filmul Pulp Fiction), iar în prezent fac parte din labelul Mad Decent. Sunt într-un turneu de promovare a celui mai nou easy play al lor, "Somewhere Else".

Originari din liniştita Canadă, ne-au demonstrat că pot fi exact opusul, oferindu-ne un set foarte variat şi plin de energie. Boxele au vibrat pe melodii noi precum "Lost You" sau "Hadouken", dar și pe trackuri mai vechi, însă foarte îndrăgite, ca "White Satin", "Undah Yuh Skirt", "Rudeboy" sau "Hit Me". Nu au lipsit hiturile altor artişti, dintre toate evidențiindu-se "Lights" (The Prototypes). Cu ocazia acestui turneu, Zeds Dead au venit și cu o echipă de cameramani. Înregistrarea setului de la București va fi inclusă într-un scurt film cu petrecerile la care au mixat cei doi.

Pentru cei care nu-și mai aduc aminte, petrecerea s-a încheiat cu Remember Me. Concluzionând, a fost un concert bun şi cred că vorbesc în numele majorităţii când spun: “Zeds Dead, baby, come again asap”. Atmosfera a fost intensă, iar asta s-a simțit prin energia degajată, dansul în continuu, rezonanța pereților, dar şi prin temperatura ridicată, la care unii au rezistat mai greu.

Evenimentul a fost organizat de oamenii de la Basswise Crew, care au mai ţinut un concert Zeds Dead pe 9 noiembrie 2012 la Atelierul de Producţie.