pop

Lara Fabian - Avatarul iubirii și baia de lumină de la Sala Palatului

În seara de vineri, 22 aprilie, bucureștenii au avut din nou onoarea prezenței cântăreței belgiene Lara Fabian, după aproape doi ani de la precedentul concert. Sala Palatului, ale cărui scaune erau pline până la ultimul a fost inundată de iubire manifestată prin prezența cântăreței și prin spectacolul complet pe care l-a oferit alături de muzicienii și tehnicienii care i-au fost alături.

Lara Fabian în concert la Sala Palatului din Bucuresti pe 22 aprilie 2016 │ FOTO: Ionut Paraschiv / InfoMusic.ro

Toți cei care au fost prezenți vineri seară la Sala Palatului din București au plecat acasă cu un zâmbet pe chip și cu inima puțin mai deschisă datorită experienței minunate la care au luat parte alături de Lara Fabian și instrumentiștii săi. Plăcerea de a privi în jur la o mulțime de oameni și de a vedea sclipirea din ochii lor și bucuria care li se citește pe chip cred că spune mai mult decât orice recenzie.

RECOMANDARE: Vezi galeria de poze de la concertul Larei Fabian de pe 22 aprilie 2016

Producția concertului  "Ma vie dans la tienne - Le concert" este una spectaculoasă, foarte bine pusă la punct cu decoruri ample, proiecții relevante în funcție de fiecare piesă și lumini mirifice care scaldă publicul și îl introduce într-o atmosferă paralelă cu realitatea. Spațiul capătă și mai multă valoare atunci când este exploatat la potențial maxim, cum a fost cazul acestei producții pentru Sala Palatului.

Lara Fabian în concert la Sala Palatului din Bucuresti pe 22 aprilie 2016

Piesele care au bucurat sufletele celor din public au făcut parte de pe noul album lansat de Lara la finalul lui 2015 - "Ma vie dans la tienne", și nu numai. Mici cadouri pentru spectatori au fost piesele I will love again și desigur, mult-așteptata Je t'aime care a venit la bis. Un alt cadou foarte simpatic și plin de energie a fost un medley cu piese Abba pe care Lara ni l-a oferit dansând cu bucurie, energinzând publicul care oricum era la cote înalte de entuziasm.

Devotamentul fanilor față de cântăreață a fost demonstrat din nou prin intermediul membrilor fan clubului Lara Fabian, care înaintea concertului au plasat pe fiecare scaun câte un steguleț și o brățară luminoasă, alături de îndemnul de a le folosi la intrarea Larei în scenă, pentru a crea o atmosferă de susținere și iubire pentru aceasta. Fanii au fost prezenți pe tot parcursul concertului, ridicându-se în picioare de nenumărate ori pentru a dansa, fluturând bannere pe care era scris "Romania loves you" și oferindu-i nenumărate flori cântăreței.

Analizând concertul din punct de vedere emoțional, latură predominantă ca impact asupra publicului, a fost fascinant să observăm ce impact uriaș poate avea un spectacol atunci când are o intenție sinceră și clară și atunci când o persoană puternică și cu inima deschisă se află pe scenă pentru a oferi iubire. Lara Fabian este un avatar al iubirii, iar misiunea ei este să deschidă inimile oamenilor prin vocea și muzica ei. Stăteam și observam trăirile interioare de pe parcursul pieselor și de asemenea, reacțiile entuziaste ale tuturor celor din public și înțelegeam ce efect benefic enorm poate avea un concert și de ce sălile se umplu până la refuz în prezența anumitor artiști. O vedeam pe Lara ca pe o zeiță pe care oamenii o admiră și o divinizează, observam cum ea oferă energia și iubirea ei fără ezitare tuturor și cum e răsplătită cu nenumărate ofrande de flori.

Apogeul concertului a fost atunci când Lara a revenit la bis și a cântat alături de instrumentiștii săi piesa mult-iubită Je t'aime. Valuri de energie și lumină au inundat sala, manifestate cu siguranță prin trăiri interioare diferite în fiecare dintre membrii publicului. Eu una pot spune cu mâna pe inimă că a fost unul dintre momentele cele mai pline de fiori din istoria mea concertistică de jurnalist muzical. Aș putea compara momentul cu o baie de lumină în care am fost scăldați cu toții, o baie care s-a urcat către cer și care ne-a încărcat pe toți pentru câteva zile de atunci înainte.

La finalul concertului, Lara a mulțumit tuturor oamenilor implicați în producția acestui spectacol, începând de la instrumentiști, până la regizor și tehnicieni, făcându-ne să conștientizăm că în spatele ei e vorba de o uriașă muncă de echipă care face posibilă experiența pe care noi am trăit-o.

Într-unul din micile discursuri pe care Lara le-a ținut pe parcursul concertului, a spus un lucru foarte important cu care aș vrea să închei, și anume că fiecare dintre noi are momente mai grele în viață, iar în aceste momente de cele mai multe ori căutăm iubirea în exteriorul nostru, la alte persoane, ne așteptăm ca ele să ne ofere iubirea, când de fapt resursa infinită este în noi și acolo avem nevoie să o găsim în primul rând. Aceasta este intenția din spatele muzicii Larei Fabian, să ofere un catalizator pentru regăsirea iubirii interioare a fiecăruia dintre cei care o ascultă. Așa să fie!

Evenimentul a fost organizat de ART BG și a făcut parte - alături de cel de la Polivalenta din Cluj-Napoca de pe 20 aprilie - din turneul "Ma vie dans la tienne - Le concert".

Lara Fabian, Al Bano și Romina Power, Havasi, Gheorghe Zamfir se numără printre artiștii care vor cânta la Unforgettable Festival 2024

Între 13 și 15 septembrie, Romexpo va deveni un areal cosmopolit și va găzdui 12 spectacole memorabile, toate într-un singur weekend de poveste. Lara Fabian, Al Bano și Romina Power, Havasi, Gheorghe Zamfir sunt doar câțiva dintre artiștii care vor urca pe scenă, în cadrul unui eveniment de neratat pentru melomani. Găsești în articol mai multe detalii.

Lara Fabian / Gheorghe Zamfir / Al Bano
Lara Fabian / Gheorghe Zamfir / Al Bano

Lara Fabian, Al Bano și Romina Power, Gheorghe Zamfir, Havasi, Julien Dassin, Gipsy Kings, Garou, Daniel Lavoie, Chiara di Bari, Laura Bretan, Monsserat Marti Caballe, Elena Moșuc, Sorin Francu, sub bagheta maeștrilor dirijori: Daniel Jinga, Giora Linenberg, Alterisio Paoletti, alături de Orchestra Operei Naționale București vor încânta publicul la Unforgettable Festival.

Program Unforgettable Festival 2024:

Al Bano și Romina Power vor interpreta pentru prima oara în România acompaniați simfonic toate hiturile lor: "Felicita", "Liberta", "Sharazan", "Sempre Sempre" și multe altele.

Vocea inconfundabila de bariton a lui Garou va încânta publicul cu "Sous le vent", "Gitan", "Que le temps" și multe altele. Mai mult, artistul, alături de prietenii săi, Daniel Lavoie și Chiara di Bari, care au făcut parte din distribuția celebrului musical "Notre-Dame de Paris", vor interpreta melodii celebre precum: "Belle", "Tu vas me detruire", "Le temps des cathedrals" etc.

Vocea Larei Fabian se va auzi din nou la București, de data aceasta la Unforgettable Festival. Pe lângă piesele sale celebre, artista va cânta hit-ul "Belle" alături de Garou, Daniel Lavoie și Julien Dassin.

De asemenea, Julien Dassin va interpreta în manieră simfonică și multimedia celebrele cântece ale legendarului său tată, Joe Dassin: "Et si tu n'existais pas", "Salut", "A toi" etc.

Havasi, unul dintre cei mai apreciați pianiști din lume, de o virtuozitate unică, va transpune spectatorii într-o experiență memorabilă, ca o călătorie într-un carusel al emoțiilor, accentuată de cea mai recentă tehnologie în materie de sunet, scenă, lumini și proiecții video. Din compozițiile sale originale amintim: "The Storm", "The City" sau "Prelude|Age of Heroes".

Gheorghe Zamfir va urca pe scenă cu un recital unic, alături de doi giganți ai scenei mondiale, ce vor fi dezvăluiți în curând de organizatori.

Magnificii Gipsy Kings, într-o colaborare inedită cu Laura Bretan, cu susținere simfonică, vor susține un recital excepțional în care se vor regăsi hit-uri precum "Bamboleo", "Volare", "Baila me" sau "Vamos a bailar".

Toate concertele oferite de Unforgettable Festival vor fi susținute de prestigioasa Orchestră a Operei Naționale București, sub bagheta maeștrilor dirijori de talie mondială: Daniel Jinga, Giora Linenberg și Alterisio Paoletti.

Prețuri bilete Unforgettable Festival 2024:

• Abonamentele pentru festival se găsesc online, la prețuri ce pornesc de la 592 lei. Pentru mai multe detalii despre bilete și modalitatea de achiziționare, accesează agenda InfoMusic.

Lara Fabian concertează la București și Cluj-Napoca în aprilie 2024

Lara Fabian, una dintre cele mai emblematice voci ale muzicii contemporane, revine în România cu două spectacole grandioase. În program se vor găsi atât piese noi, cât și hit-uri îndrăgite ca "Je t’aime" și "Je suis malade". Găsești în articol mai multe detalii și informații despre bilete.

Poze Concert aniversar Gheorghe Zamfir alături de Lara Fabian, Jose Carreras, Laura Bretan și multi alții pe 15 septembrie 2023 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

Lara Fabian va concerta pe 21 aprilie la Sala Palatului din București și pe 23 aprilie la BT Arena din Cluj-Napoca. Evenimentele fac parte din turneul "Je t'aime".

Prețuri bilete concert Lara Fabian

Bilete pentru concertul din București sunt deja disponibile online, la prețuri cuprinse între 200 lei și 550 lei. Pentru mai multe detalii despre bilete și modalitatea de achiziționare, te invităm să accesezi agenda InfoMusic.

Biletele pentru concertul din Cluj-Napoca vor fi disponibile pentru achiziționare în curând.

Lara Fabian sau Lara Crokaert, pe numele său real, s-a născut în Etterbeek (Bruxelles - Belgia) și a început să compună muzică în 1978, după ce a primit de la părinți un pian. În 1986 a înregistrat primul său single, "L’Aziza est en pleurs" atunci având deja în palmares premiul întâi la concursul Le Tremplin de Bruxelles. Doi ani mai târziu a devenit cunoscută la nivel internațional cu piesa "Croire" cu care a reprezentat Luxemburg la Eurovision.

Cariera de 37 de ani a artistei a fost marcată de 15 albume, numeroase piese de succes, concerte sold out și milioane de fani.

Recent, Lara Fabian a încântat publicul bucureștean cu o apariție specială în cadrul unui concert aniversar dedicat maestrului Gheorghe Zamfir. Evenimentul a avut loc pe 15 septembrie pe Stadionul Arcul de Triumf.