pop

Robbie Williams

Poster eveniment Robbie Williams

Citește o recenzie despre eveniment

Vezi poze de la acest eveniment

Evenimentul este organizat de D&D East Entertainment, East European Production și Marcel Avram. Evenimentul face parte din turneul "Let Me Entertain You 2015".  Fanii din România se vor bucura de un playlist de tip "Best Of", ce va include majoritatea hiturilor lui Robbie Williams. Concertul lui Robbie Williams va fi jumătate pop - pe formatul Greatest Hits, jumătate jazz și va dura aproximativ 2 ore și jumătate.

Programul concertului Robbie Williams

Vă rugăm să consultați regulile de acces: Ce trebuie să știi dacă vei merge la concertul lui Robbie Williams!

Bilete concert Robbie Williams în România:

• SOLD OUT - Peluza Palatului Parlamentului - 189 de lei
  • SOLD OUT - Categoria Normal Circle - 189 de lei
  • Categoria Diamond Circle - 572,40 de lei
  • Categoria Golden Circle - 464,40 de lei
  • Categoria VIP - Tribuna 1+2 (cu locuri pe scaune) - 680,40 de lei

Harta categoriilor de bilete la concert

harta-concert-robbie-williams

Robbie Williams (41 de ani) a devenit cunoscut din momentul formării trupei Take That în care a activat din 1990 până în 1995, iar mai apoi prin cariera sa solo fulminantă. Cântărețul a vândut peste 55 de milioane de albume, iar “Live at Knebworth” (2003)  a devenit cel mai titrat concert din istoria muzicală a Marii Britanii. Trei ani mai târziu a reușit să intre în Cartea Recordurilor datorită faptului că în doar o zi a vândut mai mult de 1,6 milioane de bilete pentru turneul său mondial (“Close Encounters Tour”). Robbie Williams a fost desemnat cel mai mare / influent artist al anilor ’90, având la activ numeroase premii BRIT, ECHO, MTV și Grammy.

Eveniment adaugat de . Ultima actualizare: 18 iulie 2015. Ref #75169

Raportează o problemă legată de eveniment

InfoMusic NU este organizatorul evenimentului și NU comercializează bilete, doar informează, indică linkuri de achiziție sau atunci când este menționat, integrează formulare externe de comandă. Chiar dacă depunem eforturi pentru a vă informa exact cu privire la eveniment, anumite informații pot suferi modificări care nu țin de noi, ci de organizator, platforma de bilete sau de eficiența comunicării publice a acestora. Informațiile tipărite de organizatori pe bilete primează în fața unor informări de presă mai vechi. Feedback-ul transmis mai jos este anonim și ne ajută să actualizăm articolul publicat. Pentru alte scopuri, vezi pagina de contact.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.