world music, pop

Nikos Vertis

Afiș Nikos Vertis concert la Sala Palatului 2015

Citește o recenzie despre eveniment

Nikos Vertis, unul dintre cei mai râvniți burlaci ai Greciei, va face furori cu cea mai mare petrecere bouzoukia din România pe care o va susține pe 12 noiembrie la Sala Palatului. Artistul răsplătit cu mai multe discuri de platină pentru compozițiile sale, va susține pe 12 noiembrie, la Sala Palatului, primul mare concert de muzica greceasca din România.

Artistul a fost cucerit de România și de-abia așteaptă să se întoarcă pe ritmuri autentice grecești.

„Sunt foarte impresionat de România, de oamenii de aici, zâmbesc tot timpul. Iar femeile sunt foarte frumoase, bărbații sunt foarte norocoși”, declară Nikos Vertis.

Din Melbourne, Sydney și New York și până la Tel Aviv și Londra, pe marile scene ale lumii, Nikos Vertis a încântat de fiecare dată publicul iubitor de muzica greceasca. Cel mai râvnit burlac al Greciei, pentru care fanele din diferite colțuri ale lumii au făcut o adevărata pasiune si care a primit in dar de la admiratorii sai canadieni chiar si o strada cu numele sau, stârnește adevărate isterii la concertele sale.

Bilete concert Nikos Vertis la Sala Palatului

• VIP: 330 de lei
  • Categoria 1: 270 de lei
  • Categoria 2: 210 de lei
  • Categoria 3: 170 de  lei
  • Categoria 4: 140 de lei
  • Categoria 5: 90 de lei

Eveniment adaugat de . Ultima actualizare: 08 iulie 2015. Ref #80451

Raportează o problemă legată de eveniment

InfoMusic NU este organizatorul evenimentului și NU comercializează bilete, doar informează, indică linkuri de achiziție sau atunci când este menționat, integrează formulare externe de comandă. Chiar dacă depunem eforturi pentru a vă informa exact cu privire la eveniment, anumite informații pot suferi modificări care nu țin de noi, ci de organizator, platforma de bilete sau de eficiența comunicării publice a acestora. Informațiile tipărite de organizatori pe bilete primează în fața unor informări de presă mai vechi. Feedback-ul transmis mai jos este anonim și ne ajută să actualizăm articolul publicat. Pentru alte scopuri, vezi pagina de contact.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.